Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: MindX
Data: 2010-05-06 16:06:18
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hru8n3$qhf$1@trimpas.omnitel.net...

> :) sakytau teisingas argumentas... ir moteru emancipacijos ar homoseksualu teisiu, eutanazijos ar prostitucijos legalizavimo atveju.
Na dėl šitų visuomenėje kyla daugiau moralinis ažiotažas. Lengvieji narkotikai - kitas daržas

> Nius, neatmetam magishkos galimybes, kad tie buduliai atrade zhole, atras regi, bob marli, pacifizma ir visatos gyli, nustos rubalint savo kaimyna akiniuoti ir taps taikos angelais:). Ar bent jau tiesiog retkarchiais prisiruke zholes bant jau ta vakara nieko nemush, nevogs, ar tiesiog nesikabines prie zhmoniu.
 Yeah, right :)

> manau, kad nemazhai apsivemusiu, be abejo keleta perpustu smegenu ir mazhiau mirchiu.
 O nauda?

   Todėl kad alkoholis - kultūros ir visuomenės dalis vartojama per amžių amžius, tuo tarpu žolė - ne. Alkoholis - neišvengiamas, jo neišrausi iš tautos, kad ir kokia blogybe jis bebūtų.

> na, imho tai kulturai susiformuot daug nereiktu, kaip minejau, zholes rukymas ir dabar ganetinai paplites ir turi savo kultura. Aishku mes uzhsiciklinam ant zholes, mano supratimu legalizuot reiktu ir xtc, salvija (jei ji nelegali), shroomsus, morning glory etc. _visus_ lengvus narkotikus.
    Kadangi pats neapsiskaitęs, nežinau tai tavęs paklausiu. Visa tai ką išvardinai su priklausomybe neturi nieko bendro? Kaip apibrėžiama aiški riba tarp lengvųjų ir sunkiųjų narkotikų?