Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: PxYra
Data: 2010-05-07 15:41:52
o galiu pasakyt jei ziauraus filmo nesusukai tai arba rukei ne salvios ekstrakta (x20 minimum)  arba rukei ne tokiu metodu, zodziu su salvija reik taip jei negadint jos, geriausia pasidarai bonkute su vid. gylio kamstuku ir x20 salvijos ekstrakto beri be jokiu priemaisu, puse kamstuko mimimum ir dar ciut ciut paspausto ir tada visa ta geri reik sutraukti per 1-2 dumus ir laikyt kiek imanoma ilgiau plauciuose, 20-50sec ir taves nebera 5min, pasikeicia viskas, aplinka, pojuciai, laiko samprata, atsiduri kaip ir kitoje vietoje ir viskas labai realistiska, grizus is busenos - shokas "eina nx kaip fantastiniam filme", zodziu jei kada parukes salvijos atsidursi parareliliniam pasaulyje :D ar kitoje vietoje nei pries rukant tada valio -  jau gali girtis "rukiau salvija, zinau kas tai yra" ja ruko ne kad lengvam apsinest kaip nuo zolytes o tam kad matyt haliucinacijas ziauresnes nei nuo LSD
zoles matau buvai ir persirukes, kaip nekeista as nuo jos ne karto nesu vemes, galimas variantas kad kazka hasho uztraukei del to ir apsivemei (nuo juo buna kitiem)