Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: ruokis
Data: 2010-05-07 17:25:05
Tu tikrai pooti ir esi pootikas ir pyk nepyk bet man susidare ispudis kad
esi vienas is daugelio lietuvisko stiliaus kur "ooo cia zjbs velka, efektai
ir t.t." nusipirkt lietuvoi grama, prisirukyt kaip kiaulei, sedet stoned
arba gruzint kitus kaip du pirstus apm***, pataisykit jei klystu bet tai
taip buduliska. Kodel? Teko pakeliaut ir visokio briedo bandyt, amsterdamo
vaisiu ir geru ir blogu ragaut, ir anglijoij parukyt su svetimais. Tokiu
dalyku ten nera, arba bent jau nemaciau/su tinkamais zmonem netycia
susipazinau. Kodel ten zmones ruko? nes turi bendra kalba, svaiginasi
bendravimu ir vienybe, jiems kvaila atrodo nusidauzyt ir sedet kaip
skudurui... Tik lietuviai sugeba dauzytis per bambalius ir salvia saujom
rukyt...