Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-05 10:40:09
> nu toxiau vakar padėjau valandą ir pažiūrėjau.
>
> ir kadangi pats negeriu ir nerūkau galiu pasakyt - F U su visais savo
> legalizavimais.

Sveikinu (be jokio sarkazmo, ar pashaipos) - esi stiprus zhmogus. Didzhiajai daliai zhmonijos reikia kazhkokio svaiginimosi, ar tai butu adrenalinas, ar alkoholis, ar tabakas, ar stipri arbata, ar zhole, ar xtc, ar kazhkas stipriau.

> kaip dabar yra - užtenka problemų tiek nuo alkoholio tiek nuo tabako, dabar
> tu prie šitos puokštės nori pridėt dar visokio gėrio.

heh, o tu isivaizduoji, kad dabar be alkoholio ir tabako nieks nieko nevartoja, nes tai nelegalu?:) Imho, legalizavus silpnuosius narkotikus kaip tik didesne dispersija butu - kas ir toliau mochintu shnapsa, kas persimestu ant zholes, kas puse nakties praleistu glostydamas kilima uzhsimetes rata, kas vestu intelektualia diskusija su vienaragiu sukramtes gryba. Tiesa pasakius ir dabar tas vyksta, tik valstybe ish to negauna nieko. Ish to lobsta nusikalstamas pasaulis.

> dar ten buvo viena teisinga mintis išsakyta: retas narkotikas naudojamas
> pavieniui

jei kalbi apie tramplyno efekta (kad ale zhole yra tramplynas i heroina) - tai jis deja paneigtas - taip, gali but, kad nemazha dalis horoinshchiku ruko zhole, bet jie pradejo ne butinai nuo jos, o dzhniausiai nuo alkoholio, kliju ir pan.

> vadinasi prie dabartinio legal/semi-legal narkotikų pluošto reikėtų pridėt
> dar daugiau "įvairovės"...
>
> išvis dar vienas svarbus momentas išsakytas buvo tas, kad yra narkotikai
> sukeliantys euforiją, o yra psichiką veikiantys narkotikai, ir žolė yra
> pastarasis. Tai va šito poveikio psichikai neina normaliai išmatuot ir
> atkartot, nes iš principo tai nėra tiksliai medicininis simptomas, taipogi
> ketvirtis populiacijos turi geną kuris skaido dopaminą, ko pasekoje nuo
> žolės kyla šizofrenijos/paranojos priepuoliai (vėlgi iš tavo filmuko...),

man idomu koks kiekis gerianchiu zhmoniu shoka 'ant arkliu' ir eina mushtis, vazhinetis mashina, dauzhyt stoteles ir pan. Bet kazhkodel i tai nera atsizhvelgiama. Taip, ash ir nesakiau, kad zhole yra visishkai saugus narkotikas, tokiu nera - nuo nikotino sukeltu ligu valstybe patiria kur kas daugiau nuostoliu - bet jis iki shiol legalus. Kas del shizofrenijos - kolkas tai nera patvirtinta teorija - visu pirma test subjectams leido gryna thc - tokio kiekio tu negausi matyt net pusdamas savaite - bet chia kita kalba.

> taigi jei daabr iš 100 geriančių keli praddės muštis, tai iš 100
> apsirūkiusių žolės - 25 turi _labai_ realią galimybę tapti
> paranoikais/šizofrenikais kas yra ženkliai pavojingesnė kombinacija nei kad
> tiesiog prigulęs girtuoklis... taigi lieku prie savo pasiūlymo - GTFO su
> legalizavimu.

na, sakychiau visu pirma neteisinga interpretacija. visu pirma, net pagal shia studija, marichuana nesukelia shizofrenijos, ji sustiprina galimybe ja susirgti, jei tu turi polinki. Taigi teorishkai tie 25 ish shimto net neruke zholes gali susirgt, zholes rukymas, pasak studijos, tik padidina shia rizika. Vartojant tavo sakinio struktura galima butu sakyt, kad 80 ish shimto rukoriu  mirs nuo vezhio - tai kas blogiau 25 shizofrenikai, ar 80 mirusiu?:)