Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-07 10:41:56
"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:hruesa$61d$1@trimpas.omnitel.net...
> O nauda?

ehem.. mazhiau mirchiu? surenkami mokeschiai ish to, ish ko dabar pelnosi nusikalteliai.. pradzhiai

>   Todėl kad alkoholis - kultūros ir visuomenės dalis vartojama per amžių amžius, tuo tarpu žolė - ne. Alkoholis - neišvengiamas, jo neišrausi iš tautos, kad ir kokia blogybe jis bebūtų.

be abejo nieko nepakeisi nebandydamas. Vazhinejimas girtiems irgi yra musu 'kulturos' dalis - bet pazhiurek, socialines reklamos jau dave savo. O jei dar daugiau ir zhoskesniu ju? Ar verchiau sedet ir sakyt - 'oh well - ka jau chia padarysi'...
>    Kadangi pats neapsiskaitęs, nežinau tai tavęs paklausiu. Visa tai ką išvardinai su priklausomybe neturi nieko bendro? Kaip apibrėžiama aiški riba tarp lengvųjų ir sunkiųjų narkotikų?

dabar - kavos tirshchiai - kaip kazhkokiai vangai gyvenime nieko nebandzhiusiai ir nenutuokianchiai susishviete - taip pavadino. Realiai - pagal pripratima/poveiki sveikatai/poveiki visuomenei (tiek ka gali padaryt apsidalbashines, tiek, ka gali padaryt negaves dozes/butelio).