Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-05 10:16:34
"unce" <info@delfi.lt> wrote in message news:hrr4nn$2ul$1@trimpas.omnitel.net...
> oho kaip uzputojom, nepavartojom?

ir iki pilnos laimes truko argumentum ad hominem - sveikinu!
Ash deja kitu narkotiku ishskyrus alkoholi, nikotina (retkarchiais) ir kava beveik nevartoju - zhole rukau labai, labai retai, tiesa pasakius ant pirshtu galima suskaichiuot kiek kartu puchiau - taigi sveikinu, mes feilinom net uzhtikrinta argumenta priesh zhmogu... o chia jau reikia gabumu:)

>klausimas ne source, o isvedziojimuose,

kokiuose gi? Jei pavojingesnes narkotines medzhiagos, sukelianchios rimtesnes tiek socialines, tiek sveikatos, tiek pripratimo pasekmes yra legalios, kurias gali nusipirkt kiekvienoj parduotuvej, ar net neisivaizduojam laisvalaikio praleidimo be ju, o mazhiau pavojingos medzhiagos yra draudzhiamos ir jomis besisvaiginantys zhmones (ir taip bent kiek tausodami save ir aplinkinius) yra vadinami nusikalteliais, baudzhiami ir sodinami? Taip, shito ir ash negaliu suprast.

> kad jei kazkas lengviau uz kazka kita, reiskia reikia legaliuozti.

ir kurgi chia klaida logikoje? Gal gilt pasidalint savo pastebejimais shia tema? Imho, jei buti nuosekliam, tai reiktu arba uzhdraust visus narkotikus (alkohlis, tabakas included), arba legalizuot tuos, kurie uzh juos lengvesni.