Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 11:03:48
"Gintas" wrote in message news:j9g3l2$h33$1@trimpas.omnitel.net...
>Jau tiek skyre, bet apskustas nuosprendis. As tiksliu aplinkybiu nezinau,
>taciau tiksliai zinau, kad dviratinkas , su 2,8 promilemis neturetu keliu
>vaziuoti. Vadinasi ir jis kaltas?
O vat cia ir esmine klaida. Girtumas jo kaltes nei padidina nei sumazina, o
tik esant tokiai gali buti kaip kvalifikuojanti aplinkybe.
>Klausimas: ar jo mirtis panaikina jo kalte, del jo elgesio sukeltu
>padariniu?
Ne, bet jam kyla tik civiline atsakomy, priesingai nei vairuotojui -
baudziakas. Tad jei automobilio vairuotoja nesikreioe su ieskiniu - niekas
uz ji nepasirupins.
>O kokia gali buti taikoma metodika , girtam dviratininku, vaziuojanciam
>kelkrasciu?
Dažniausia - sukurta čekų - praktiškai monopolistai pasaulyje.
>Ar imanoma numatyt, kiek staigiai girtas dviratininkas sugebes is
>kelkrascio ivaziuot i kelia?
Taip.
>Ir ar imanoma , numatyt, kad jis aplamai girtas, vaziuojant pro sali su
>masina?
Čia klausimas ne ekspertams.
>Pats vieno vos nenudauziau, vaziuodamas ant viaduko. Kelias siauras,
>lenkiau pakankamai arti , o dviratinkas pavargo, susvirduliavo ir nusprende
>nulipt nuo dviracio i lenkiancios masinos puse kelio (vos su koja kapoto
>nekliude, ja keldamas nuo dviracio)
Labai tiketina, kad tau butu teisme paasikine, kad prasilenkdamas su
dviraciu tu visdelto turetum palikti tiek vietos, kad dviratininkas galetu
ramiai sustoti ir nulipti.