Toliau su tavim klysti į lankas nenusiteikęs. Neįdomu. "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:ij0ld2$qof$1@trimpas.omnitel.net... > "RaR" parašė naujienų news:ij0epv$dqk$1@trimpas.omnitel.net... >>Demagogija yra tai, kad tu nuklysti į lankas nuo temos. Čia kalbama buvo >>apie tai, >> kad kinams daugiau uždirbant ir ekportuojant, jie daugiau vartoja, tame >> tarpe ir >> importuojamų maisto produktų. > > Pirma. Kas liečia temą, tai nuo jos jau senai senai nuklysta, pasižiūrėkite > į antraštės temą. > Antra. Jūsų parašytas tekstas apie kinų valgymo ir eksportavimo tradicijas > lygiai tokia demagogija > palyginus su antrašte. > Trečia. Čia rašoma, o ne kalbama. > Ketvirta. Nuo kada tapote daugiaasmeniu? Jūs rašėte nėra tas pat kas "visi > rašė", > jei jau teigiama "buvo kalbama". Nesusireikšminkite. > Penkta... ai, tingiu, per daug tų klaidų. > >> Kur skanesni apelsinai - atskira tema - aišku, ten, kur jiems tinkamos >> augti sąlygos, kur jų galima gauti šviežių >> ir natūraliai prinokusių. Bet mūsų pasirinkimas tik toks, kad mes arba >> valgome tokius apelsinus, kokius atveža, >> arba nevalgome jokių. Ir kadangi turime galimybę, tai valgome. Ar tau >> reikia pateikti statistinius duomenis, >> kad įsitikintum, jog lietuviai valgo apelsinus, mandarinus, bananus, >> ananasus, vynuoges ir kt? > > Atveža apelsinų šiukšles, kai kas įsivaizduoja, jog šios apelsinų šiukšlės > yra apelsinai. > Turim galimybę valgyt šiukšles - todėl ir valgom. Gera "logika". > Nežinau kaip tamstą, bet asmeniškai šiukšlės neveža. > Netgi suprantu ir pateisinu šiek tiek, sovietmečio tuščių lentynų įvarytos > psichologinių > baimių šmėklos nugali racionalią logiką. Dalis gyventojų gal net ir nematę > kaip atrodo > normalus apelsinas ar bananas. Taip, suprantu, nepolitkorektiška ir > nemadinga dabar > vadinti daiktus jų tikrais vardais, bet nesibolotiruoju į savivaldą > (artimiausi laukiantys > rinkimai), tai nematau prasmės maivytis siekiant įtikti, o ir su šmėklom > laikas baigti. > > Statistika dar ne viskas (ji ne dievas). Dar reikia ir suvokti, kodėl ji > tokia, kokia yra. >