Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: arunazz
Data: 2015-03-21 18:41:37
Panasu, kad visi punktai tinka.
Uzuojauta tevui. Kazkada buvo grupiokai.
"MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm
> 
> 1. Smarkiai viršytas greitis
> 2. Melagingi liudininkai
> 3. Policijos atsainus tyrimas
> 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą
> 
> Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į kalėjimą?
> 
> 
> Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis 
> „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę.
> 
> Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja, 
> sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“.
> 
> Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60 
> kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės 
> Š.Motiejaičiui: „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo 
> nusviesta 30 metrų ir atsidūrė ant vejos.“
> 
> tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia – 
> geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino 
> viską apžiūrėję, bet kamerų nematę.
> 
> Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir 
> aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras.
> 
> Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga.
> 
> Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link 
> važiavo būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28 
> metų Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš 
> paskos, atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį 
> vairavo mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis.
> 
> „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo 
> kamerų įrašą.
> 
> Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks 
> automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė 
> Š.Motiejaitis.
> 
> Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į 
> tragedijos vietą skrieja juodas automobilis.
> 
> Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50 
> kilometrų per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai.
> 
> Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“ 
> vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108 
> kilometrų per valandą.
> 
> „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų 
> liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų 
> išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas.
> 
> Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, – 
> svarstė Š.Motiejaitis.
> 
> Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo 
> draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl 
> neišsiskleidė.
> 
> byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą.
> avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais?
> 
> Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis. 
> Ji tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio 
> klausimo, kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“
>