Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: kastisv
Data: 2015-03-22 23:00:25
tas sviesoforas yra visiska pingu plovykla praeity. Dabartinem salygom jis ten niekada negalejo veikt bei neveiks. aTa :(

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mekh29$5ab$4@trimpas.omnitel.net...
> ir kodėl tas šviesoforas ten neveikia?
> 
> 
> On 2015.03.21 20:50, kastisv wrote:
>> Tikrai panasu kad visi cia punktai uzskaitomi. Ble ble, teisingumu sioje vietoje net nekvepia. Gaila vienok.
>> Kalbant apie ta vieta, tai ten pastoviai vietiniai sanciu keliu gaideliai mina gazas dugnas, nesvarbu koks auto...
>> Ne vienas ten zuvo, ne vienas ten dar zus. Gaila
>> Neperseniausiai teko dometis, kodel ten niekada neveike sviesoforas.O jis ten labai butinas. Labai ydomiu dalyku ten pridaryta :(
>>
>>
>> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net...
>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm
>>>
>>> 1. Smarkiai viršytas greitis
>>> 2. Melagingi liudininkai
>>> 3. Policijos atsainus tyrimas
>>> 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą
>>>
>>> Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į kalėjimą?
>>>
>>>
>>> Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis
>>> „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę.
>>>
>>> Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja,
>>> sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“.
>>>
>>> Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60
>>> kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės
>>> Š.Motiejaičiui: „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo
>>> nusviesta 30 metrų ir atsidūrė ant vejos.“
>>>
>>> tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia –
>>> geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino
>>> viską apžiūrėję, bet kamerų nematę.
>>>
>>> Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir
>>> aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras.
>>>
>>> Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga.
>>>
>>> Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link
>>> važiavo būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28
>>> metų Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš
>>> paskos, atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį
>>> vairavo mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis.
>>>
>>> „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo
>>> kamerų įrašą.
>>>
>>> Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks
>>> automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė
>>> Š.Motiejaitis.
>>>
>>> Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į
>>> tragedijos vietą skrieja juodas automobilis.
>>>
>>> Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50
>>> kilometrų per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai.
>>>
>>> Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“
>>> vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108
>>> kilometrų per valandą.
>>>
>>> „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų
>>> liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų
>>> išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas.
>>>
>>> Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, –
>>> svarstė Š.Motiejaitis.
>>>
>>> Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo
>>> draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl
>>> neišsiskleidė.
>>>
>>> byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą.
>>> avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais?
>>>
>>> Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis.
>>> Ji tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio
>>> klausimo, kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“
>>>
>>
>