Tada arba boeingui butu go around o shoferiui shikna gerai patarkuota uz ivaziavima i pakilimo taka, arba butu daug daug liepsnu ir shashlyko (cia jei pilotas issiziojes). Pilotai siaip biski daugiau proto ir atsakomybes turi uz jus, nedabrende lochai. On 03/24/2015 07:08 AM, Signalizacija wrote: > O tai jei ten boeingas butu leidesis? > > On 2015.03.23 16:18, news.omnitel.net wrote: >> Skirtumas toks, kad prisvaigta 100 postu, kaip butu jei butu, o realiai- >> nepraleidai pagrindiniu vaziuojancios TP, tikrai negali likti 100% >> nekaltas. >> >> "md" wrote in message news:meot9l$iqt$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 23/03/15 11:40, news.omnitel.net wrote: >>> >>> "md" wrote in message news:meofdj$7pq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ir tai yra teisinga, nes vaziuodamas leistinu greiciu pagal punkta >>> "Draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje ar už >>> jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje ir >>> trukdyti kitų transporto priemonių eismui." beveik visada suspesi >>> sustoti ir isvengti avarijos. O jeigu ir neisvengsi tai bent jau >>> pasekmes nebus tragiskos. Todel virsijantis greiti automatiskai tampa >>> 100% kaltu. >>> >>> Cia kokiam istatyme, taip parasyta (apie 100% kaltuma)? >> >> o koks tau skirtumas?