tai ten ir pries tai esantys sviesaforai debilizmas. Nes jei su mocu sustoji sukt i kaire arba apsisukt tai ten gali stovet 3 paras, nes nejaucia davikliai svorio... "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:menah9$ue4$1@trimpas.omnitel.net... > tas sviesoforas yra visiska pingu plovykla praeity. Dabartinem salygom jis ten niekada negalejo veikt bei neveiks. aTa :( > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mekh29$5ab$4@trimpas.omnitel.net... >> ir kodėl tas šviesoforas ten neveikia? >> >> >> On 2015.03.21 20:50, kastisv wrote: >>> Tikrai panasu kad visi cia punktai uzskaitomi. Ble ble, teisingumu sioje vietoje net nekvepia. Gaila vienok. >>> Kalbant apie ta vieta, tai ten pastoviai vietiniai sanciu keliu gaideliai mina gazas dugnas, nesvarbu koks auto... >>> Ne vienas ten zuvo, ne vienas ten dar zus. Gaila >>> Neperseniausiai teko dometis, kodel ten niekada neveike sviesoforas.O jis ten labai butinas. Labai ydomiu dalyku ten pridaryta :( >>> >>> >>> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm >>>> >>>> 1. Smarkiai viršytas greitis >>>> 2. Melagingi liudininkai >>>> 3. Policijos atsainus tyrimas >>>> 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą >>>> >>>> Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į kalėjimą? >>>> >>>> >>>> Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis >>>> „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę. >>>> >>>> Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja, >>>> sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“. >>>> >>>> Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60 >>>> kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės >>>> Š.Motiejaičiui: „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo >>>> nusviesta 30 metrų ir atsidūrė ant vejos.“ >>>> >>>> tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia – >>>> geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino >>>> viską apžiūrėję, bet kamerų nematę. >>>> >>>> Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir >>>> aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras. >>>> >>>> Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga. >>>> >>>> Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link >>>> važiavo būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28 >>>> metų Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš >>>> paskos, atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį >>>> vairavo mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis. >>>> >>>> „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo >>>> kamerų įrašą. >>>> >>>> Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks >>>> automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė >>>> Š.Motiejaitis. >>>> >>>> Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į >>>> tragedijos vietą skrieja juodas automobilis. >>>> >>>> Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50 >>>> kilometrų per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai. >>>> >>>> Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“ >>>> vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108 >>>> kilometrų per valandą. >>>> >>>> „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų >>>> liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų >>>> išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas. >>>> >>>> Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, – >>>> svarstė Š.Motiejaitis. >>>> >>>> Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo >>>> draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl >>>> neišsiskleidė. >>>> >>>> byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą. >>>> avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais? >>>> >>>> Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis. >>>> Ji tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio >>>> klausimo, kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“ >>>> >>> >>