Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: 911
Data: 2015-03-24 20:52:21
tai ten ir pries tai esantys sviesaforai debilizmas.
Nes jei su mocu sustoji sukt i kaire arba apsisukt tai ten gali stovet 3 paras, nes nejaucia davikliai svorio...

"kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:menah9$ue4$1@trimpas.omnitel.net...
> tas sviesoforas yra visiska pingu plovykla praeity. Dabartinem salygom jis ten niekada negalejo veikt bei neveiks. aTa :(
> 
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mekh29$5ab$4@trimpas.omnitel.net...
>> ir kodėl tas šviesoforas ten neveikia?
>> 
>> 
>> On 2015.03.21 20:50, kastisv wrote:
>>> Tikrai panasu kad visi cia punktai uzskaitomi. Ble ble, teisingumu sioje vietoje net nekvepia. Gaila vienok.
>>> Kalbant apie ta vieta, tai ten pastoviai vietiniai sanciu keliu gaideliai mina gazas dugnas, nesvarbu koks auto...
>>> Ne vienas ten zuvo, ne vienas ten dar zus. Gaila
>>> Neperseniausiai teko dometis, kodel ten niekada neveike sviesoforas.O jis ten labai butinas. Labai ydomiu dalyku ten pridaryta :(
>>>
>>>
>>> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm
>>>>
>>>> 1. Smarkiai viršytas greitis
>>>> 2. Melagingi liudininkai
>>>> 3. Policijos atsainus tyrimas
>>>> 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą
>>>>
>>>> Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į kalėjimą?
>>>>
>>>>
>>>> Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis
>>>> „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę.
>>>>
>>>> Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja,
>>>> sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“.
>>>>
>>>> Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60
>>>> kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės
>>>> Š.Motiejaičiui: „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo
>>>> nusviesta 30 metrų ir atsidūrė ant vejos.“
>>>>
>>>> tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia –
>>>> geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino
>>>> viską apžiūrėję, bet kamerų nematę.
>>>>
>>>> Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir
>>>> aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras.
>>>>
>>>> Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga.
>>>>
>>>> Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link
>>>> važiavo būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28
>>>> metų Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš
>>>> paskos, atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį
>>>> vairavo mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis.
>>>>
>>>> „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo
>>>> kamerų įrašą.
>>>>
>>>> Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks
>>>> automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė
>>>> Š.Motiejaitis.
>>>>
>>>> Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į
>>>> tragedijos vietą skrieja juodas automobilis.
>>>>
>>>> Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50
>>>> kilometrų per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai.
>>>>
>>>> Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“
>>>> vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108
>>>> kilometrų per valandą.
>>>>
>>>> „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų
>>>> liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų
>>>> išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas.
>>>>
>>>> Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, –
>>>> svarstė Š.Motiejaitis.
>>>>
>>>> Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo
>>>> draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl
>>>> neišsiskleidė.
>>>>
>>>> byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą.
>>>> avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais?
>>>>
>>>> Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis.
>>>> Ji tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio
>>>> klausimo, kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“
>>>>
>>>
>>