i mane plojo kokia 120kmh apsisukinejau, sukau i kaire, dzhigitas i ish nugaros, i prieshpriesha juosta, ir kai pise per stoike, tai audyte 2 kart vietoj apsisuko. ishgelbejo, kad nespejau giliau ivazhiuot, tai ne i duris, o i priekini rata vrombino -- -- Best regards, MAXX Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG Audi A3 '00 1.8T quattro LPG BMW E30 325i '90 LPG -- "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm > > 1. Smarkiai viršytas greitis > 2. Melagingi liudininkai > 3. Policijos atsainus tyrimas > 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą > > Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į > kalėjimą? > > > Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis > „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę. > > Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja, > sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“. > > Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60 > kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės Š.Motiejaičiui: > „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo nusviesta 30 metrų ir > atsidūrė ant vejos.“ > > tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia – > geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino viską > apžiūrėję, bet kamerų nematę. > > Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir > aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras. > > Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga. > > Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link važiavo > būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28 metų > Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš paskos, > atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį vairavo > mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis. > > „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo > kamerų įrašą. > > Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks > automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė > Š.Motiejaitis. > > Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į > tragedijos vietą skrieja juodas automobilis. > > Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50 kilometrų > per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai. > > Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“ > vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108 > kilometrų per valandą. > > „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų > liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų > išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas. > > Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, – > svarstė Š.Motiejaitis. > > Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo > draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl > neišsiskleidė. > > byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą. > avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais? > > Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis. Ji > tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio klausimo, > kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“ > --- This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. http://www.avast.com