Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: MAXX
Data: 2015-03-24 09:44:06
i mane plojo kokia 120kmh
apsisukinejau, sukau i kaire, dzhigitas i ish nugaros, i prieshpriesha 
juosta, ir kai pise per stoike, tai audyte 2 kart vietoj apsisuko. 
ishgelbejo, kad nespejau giliau ivazhiuot, tai ne i duris,  o i priekini 
rata vrombino

-- 
-- 
 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
Audi A3 '00 1.8T quattro LPG
BMW E30 325i '90 LPG
--
"MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message 
news:mek362$17g$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/sunaus-gedintis-tevas-emesi-tyrimo-ir-atskleide-siurpiu-detaliu.htm
>
> 1. Smarkiai viršytas greitis
> 2. Melagingi liudininkai
> 3. Policijos atsainus tyrimas
> 4. Bandymas nuslėpti tyrimo medžiagą
>
> Čia blet kas? NORMALU? Ir niekas iš kavenskų mentu už tai nesės į 
> kalėjimą?
>
>
> Nuo Žemųjų Šančių „Akropolio“ link dideliu greičiu lekiantis automobilis 
> „Mercedes-Benz E280“ rėžėsi į „Opel Astra“, sukantį į kairę.
>
> Po nelaimės policijos pareigūnai teigė, kad kalta „Opel“ vairuotoja, 
> sukusi į kairę ir nepraleidusi „Mercedes-Benz“.
>
> Iš pradžių buvo teigiama, kad „Mercedes“ prieš susidūrimą važiavo 60 
> kilometrų per valandą greičiu. Ši aplinkybė nedavė ramybės Š.Motiejaičiui: 
> „Mašina, kurioje buvo mano sūnus, po smūgio buvo nusviesta 30 metrų ir 
> atsidūrė ant vejos.“
>
> tėvas klausė pareigūnų, ar toje vietoje yra vaizdo kamerų. Juk šalia – 
> geležinkelio tiltas per Nemuną, jis saugomas. Policininkai patikino viską 
> apžiūrėję, bet kamerų nematę.
>
> Š.Motiejaitis su savo draugais atidžiai apžiūrėjo tragedijos vietą ir 
> aptiko „Lietuvos geležinkelių“ sumontuotas vaizdo kameras.
>
> Prokurorai uždraudė tėvui susipažinti su ikiteisminio tyrimo medžiaga.
>
> Bylos duomenimis, nuo Šančių dviem automobiliais „Akropolio“ link važiavo 
> būrys draugų. Priekyje važiavo D.Vilūnas, keleivio vietoje – 28 metų 
> Arūnas Stiklioraitis, kurio šeimai priklausė automobilis. Iš paskos, 
> atsilikdamas nedideliu atstumu, važiavo kitas automobilis – jį vairavo 
> mergina, o šalia sėdėjo jos bičiulis.
>
> „Gavęs leidimą peržiūrėjau geležinkelio tilto prieigas stebinčių vaizdo 
> kamerų įrašą.
>
> Ten matomas tik didžiuliu greičiu skriejantis „Mercedes“, iš paskos joks 
> automobilis nevažiavo. Iš kur tuomet atsirado liudininkai?“ – svarstė 
> Š.Motiejaitis.
>
> Vaizdo kamera automobilių susidūrimo neužfiksavo. Bet ji įamžino, kaip į 
> tragedijos vietą skrieja juodas automobilis.
>
> Rezultatai šokiravo kaunietį. Kelyje, kur leistinas greitis – 50 kilometrų 
> per valandą, „Mercedes“ jį viršijo daugiau nei trigubai.
>
> Pamatęs sankryžoje posūkio manevrą atliekantį „Opel“, „Mercedes“ 
> vairuotojas stabdė daugiau nei 60 metrų. Jo greitis sumažėjo iki 108 
> kilometrų per valandą.
>
> „Vartant bylos medžiagą abejonių vis daugėjo. Dauguma apklaustų 
> liudininkų – „Mercedes“ vairuotojo draugai. Susipažinęs su ekspertų 
> išvadomis mačiau, kad vaizdo įrašas nėra tirtas.
>
> Jame nematyti automobilio, kuriuo neva iš paskos važiavo liudininkai“, – 
> svarstė Š.Motiejaitis.
>
> Nors avariją patyrusio „Mercedes“ vairuotojas D.Vilūnas tikino, kad jo 
> draugas A.Stiklioraitis sėdėjo keleivio vietoje, jo oro pagalvė kažkodėl 
> neišsiskleidė.
>
> byloje parašyta, kad keleivis buvo prisisegęs saugos diržą.
> avarijos vietoje neužfiksuoti vairuotojo draugai vėliau tapo liudininkais?
>
> Nelaimės vietoje policininkai užsirašė tik vienos liudininkės duomenis. Ji 
> tvirtino, jog „Mercedes“ greitis buvo labai didelis. O esminio klausimo, 
> kiek žmonių jame važiavo, nebuvo užduota“
> 



---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
http://www.avast.com