Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2015-03-23 19:40:27
O jei ant 250 lektu-irgi tavo manymu pavyktu isvengti? 
Apsviesiu-vokietijoje ir ne tik traukiniai, lekiantys greiciau nei 
200kmh turi specialu autopilota, kuris ispeja, koks signalas yra dabar, 
koks bus priekyje, koks cia leidziamas greitis ir t.t. Taip yra del to, 
kad masinistas, kuris VIENAS IR BE APLINKINIO EISMO sedi kabinoje, gali 
tiesiog nespeti perskaityti zenklo ar sviesoforo signalu. Ten, kur yra 
pervazos, greitis "kazkodel" sumazinamas iki saugaus 140-160 kmh, nors 
yra ir sviesoforai, ir slagbaumai. Tau nekeista, kad taip viskas 
sumeistrauta, nors masinistas, anot taves, "dukart pasiziuretu i zenkla 
ir spetu perskaityti ir sureaguoti"?
Tavo paminetu atveju susidurimo isvengti galima paprasciausiu 
butu-vzinejant truliku arba, kaip kazkas siule, sedint namie ant sofos. 
Tai GARANTUOTAI SAUGUS budas. Jei toks budas netinka, galima dar 
pasiimti sturmana su ziuronais, kuris TIKRAI pastebetu locha, sviesos 
greiciu atlekianti i ta vieta, kur uz akimirkos busi tu. Galima dar 
masinose montuoti TCAS(ispejimo apie galima susidurima) sistemas, kokios 
yra lektuvuose pvz, kurios perspetu, kad i tave zudikas atlekia. Kitais 
atvejais tiesog nera garantijos, kad is uz vingio ar siaip tiesiaja 
neatleks kazkas, ka tu pastebesi per velai. To isvengiama magistralese 
darant tiltus, greicio ribojimus, etc, nes pati kruvina praktika parodo, 
kad statmenai greitoms juostoms judantis eismas tiesiog nesaugu. Keista, 
kad tu sito nesupranti.

On 03/23/2015 03:45 PM, Icetom wrote:
>> O tai mieste 180 normalu vazineti?
>
> Prie ko čia tai? Kalba užėjo apie tai kaip pasistengti-pabandyti
> išvengti tokio susidūrimo. Beveik net neabejoju, vieną kartą žvilgtelėjo
> dešinėn ir suko... ko pasėkoje gavo smūgį. O jei būtų dar kartą
> žvilgtelėjęs vairuotojas, didelė tikimybė, kad pastebėtų, kad MB jau
> prie pat nosies ir nevalia daryti manevro. Atrodo suaugę vyrai, o tokias
> nesąmones rašinėjate...
>
>> O as maniau, kad esama miesto keliu ir zenklu infrastruktura mazesniam
>> greiciui pritaikyta...
>
> Ir? Dėl to reikia prarasti budrumą kelyje?
>