Tema: Re: kas kaltas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-03-23 21:31:48
On 2015-03-23 10:22, Audrys wrote:
> O ket punktas pries manevra isitikinti saugumu?

Jis ir isitikino. Iki atvaziuojancio auto atstumas buvo daugiau negu 
pakankamas saugiai atlikti manevra. Juk normalu tiketis, kad ten kur 
galima vaziuoti 50km/h, bus vaziuoajama LEIDZIAMU greiciu. Dar galima 
ivertinti, kad kazkoks durnius pazeidejas vaziuoja 80km/h. Irgi butu 
spejes atlkti manevra.

  Siaip jau virsijes irgi
> sito punkto laikymosi gali tiketis.

Kokio punkto laikymasi????? Kad kazka reikia praleisti, vaziuojanti 
150km/h greiciu ten kur galima 50km/h ????? Prasom nuoroda i ket.  Tas, 
kur vazuoja 150km/h mieste, turi suprasti, kad kiti eismo dalyviai 
fiziskai negali ivertinti jo greicio - pestieji, pradedami eiti per 
perejas, dar jo matyti negali (nes jis uz kazkokio posukio), bet per 
pereja nespes pereiti; sukantys i kaire mato taska horizonte, ir 
galvoja, kad pasukti i kaire spes ne tik jis, bet ir dar penki auto uz jo...


Audrius K.


> nors punktas ir svelniai pasakiu aptakus ......
>
> "Audrius K."  wrote in message news:meoi03$a5o$1@trimpas.omnitel.net...
>
>   o dėl avarijos kaltas
>> jam kelią užkirtęs vairuotojas.
>
> O cia ne. Kelio vaziuojamciam pagal taisykles niekas neuzkirto. Manevrui
> laiko butu uzteke. Nes bet kuris vairuotojas tikisi, kad ir kiti laikosi
> taisykliu. Cia ne cecenija.  Taigi VIENINTELE avarijos priezastis -
> virsytas greitis. Taskas.
>
>