2016.07.12 16:13, YZF rašė: > > > On 2016.07.12 13:36, fenix@w wrote: >> 2016.07.12 12:50, YZF rašė: >>> jis 'lenke' nes tai buvo avarinis manevras. Tai nebuvo savanoriskas 'o >>> dabar gal pro kaire aplenksiu ji' sprendimas. >>> >>> Dauguma aisku net nebandytu lenkti, jie kaltu tiesiai furai i sikna >>> (kaip kad padare passatas). >> >> ta prasme antras atvejis (fura sustojusi antroje juostoje) yra maziau >> netiketas negu pirmas, ivertinant, kad greitis ne tai kad draudziamas, >> bet ir didesnis uz merso vadylos sugebejimus? >> > > jokio skirtumo ant kiek 'netiketas veiksmas' yra netiketas - labai > netiketas, ar tik vidutiniskai netiketas. > > Netiketas reiskia 'pizda blet' ir turi 0.5sec laiko apsisprendimui ka > daryti toliau. Abiem atvejais. > > Ar chainikai naiviai galvoja kad MB cia laisva valia nusprende > apvaziuoti kliuti is kaires? lol. Paziurek kaip ji sumete griztanti is > 'trecios' i antra juosta. Tai buvo visiskas avarinis manevras, kliuties > isvengimas. tai laiko saugiai sustabdyt ar isvengt kliuties vaziuojant 200 turi daug maziau nei ant 130. Neproporcingai, nes stabdymo kelias kokius 3x padideja, pasukimo i sona ir apvaziavimo is kaires - gal kazkiek maziau. neturi reflekso priimt sprendima per 0,3sek - nelek 2x greiciau uz srauta. paziurek i laika, kai fura islindo i 2 juosta ir mersas praleke. posuki kada pradejo rodyt? manevras kada prasidejo? kokios 3-4 sek buvo ramiai pristabdyt, per tiek laiko buvo visi sansai numest greiti.