Nu tai beveik ir pataikė, apsiriko tik 20cm - lentelėj 12+4=16m. 2016.07.13 19:46, KEdas rašė: > Neteisingai. > Tarpų ir linijų santykis priklauso nuo vietos ir yra tikslus. Tai > surašyta hor. ženklinimo taisyklėse: > https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.91891E789689 > > > > Ignas rašė: >> nuo vienos linijos galo iki kitos linijos galo (linijos ilgis+tarpas) >> ~15,8 metro >> >> On 2016-07-13 16:37, fenix@w wrote: >>> 2016.07.13 16:24, Signalizacija rašė: >>>> akys jus sertifikuotos. is kur jums tas 1.5x vaidijasi? >>> >>> greiti galeciau suskaiciuot zinodamas laika ir atstuma pvz tarp >>> punktyriniu liniju. laikas is klipo zinomas, lieka tik tarpa tarp >>> punktyru a suzinot, pagelbetum? >>> >>> tiesa, jei gausis, kad 1.4x, tai tipo uzskaitom kad artimas 1.5x ar jau >>> "saugus greitis pagal vairuotojo galimybes ir igudzius"? >>> >>>> On 2016.07.13 13:43, fenix@w wrote: >>>>> 2016.07.13 13:37, Yvl rašė: >>>>>> nu padarytumem isvada apie kosminius greicius. >>>>>> beje, tu gal nustebsi, bet mocai griuna ne del to, kad "vairavimo >>>>>> stilius toks". griuna del to, kad pisa per stabdzius iki dugno (ABS >>>>>> sita >>>>>> griuvima kazkiek eliminiuoja) >>>>>> kas butu, jei vietoj apynaujo merso butu sena xuliganke be jokiu >>>>>> kompiuteriniu gudrybiu - galim tik bandyt atspet. statau, kad >>>>>> dalis jos >>>>>> butu ir anoj pusej zalios vejos atsirade. tai cia tas "nesumete" toks >>>>>> labai salyginis >>>>> >>>>> yra esp ar nera, kai vaziuoji 1.5x greiciau uz srauta turi turet >>>>> igudziu. jei ne del savo saugumo, tai bent jau del kitu >>>>> >>>>>> "Ignas" wrote in message news:nm508n$poc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> ir ka tas nuomones pareiskimas duos? manau spindulys laisvai galejo >>>>>> likt >>>>>> sulig masinos konturais... >>>>>> >>>>>> On 2016-07-13 11:55, Yvl wrote: >>>>>>> kaip manai, kokiu spinduliu butu sitas mersas pasisejes, jei ne ESP? >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" wrote in message news:nm4tf6$nm7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> tai taip ir gaunas, kad kai brytva nusipisa mieste, o dalys >>>>>>> daskrenda >>>>>>> iki rajono pakrascio, logiska daryt isvada apie kosminius greicius. >>>>>>> nors >>>>>>> dazniausia is video matom kad del nusipisusiu brytvu kaltas >>>>>>> vairavimo >>>>>>> stilius, kai esant sudetingesnei situacijai iskart motopirdininkas >>>>>>> griuna ir jau tada nevaldomai ciuozia belekur belekaip. o va merso >>>>>>> isvairavimas filmuotoj medziagoj visiskai paneigia skridimo >>>>>>> skutamuoju >>>>>>> lekimu ar lekimo skutamuoju skridimu prielaida: jo ten normaliai net >>>>>>> nesumete... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2016-07-13 10:44, Yvl wrote: >>>>>>>> blet, kaip cia gaunas? >>>>>>>> kai nupisa kokia brytva, tai niufsai rekia "pats kaltas, nexuj >>>>>>>> skraidyt >>>>>>>> kosminiais greiciais, auto vairas gal tikrai nemate, atsirado is >>>>>>>> niekur" >>>>>>>> ir kai staiga skutamuoju skridimu atlekia mersas - jau staiga >>>>>>>> viskas >>>>>>>> pyst ir apsivercia, jau atsiranda KET citatos apie netrukdyma ir >>>>>>>> panasiai. kur dingo "galejo nepastebet, atleke pats kaip nuo bybio >>>>>>>> nutrukes, pats ir kaltas" ir panasaus lygio pezmenys? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas" wrote in message news:nm4r7j$m9e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> blem, taisykles tau liepia netrukdyt, o tavo isvados diktuotos >>>>>>>> kazkokio >>>>>>>> nepilnavertiskumo komplekso... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-07-13 10:33, budulis vulgaris wrote: >>>>>>>>> 2016-07-13 10:30, Ignas rašė: >>>>>>>>>> kaip ir filmuotojui, kuriam net stabdyt ko gero butu nereikeje, o >>>>>>>>>> tik >>>>>>>>>> koja nukelt nuo gazo... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Na, išvada čia peršasi viena: tą mersą visi privalėjo traktuoti >>>>>>>>> kaip >>>>>>>>> važiuojantį su migalkėmis ir sirena bei atitinkamai važiuoti: >>>>>>>>> stabdyti, >>>>>>>>> trauktis jam iš kelio ir t.t. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >