as taip itariu grubiai uz tave per sezona numinu koki minimum 10x didesni atstuma. takais, parkais ir pan, beveik nevaziuoju automobiliu keliais. todel prisiziuriu nemazai visokiu situaciju. nubrozdintu keliu, galvu ir alkuniu, ismustu dantu, sulauzytu salmu ir dviraciu. galiu drasiai teigti, kad labai nemaza dalis ju butu isvengta, jeigu zmonems labiau rupetu ju paciu saugumas. dvi dazniausios priezastys - prasta orientacija, nesugebejimas vertinti greitai besikeiciancios aplinkos, kelio ir kitu dviratininku, bei igudziu trukumas. kai nesuvaldo dviracio ten, kur tikisi kad pavyks. ir cia neina kalba apie jokius sportininkus, kurie nukencia tikrai reciau. griuva ir zalojasi pagrinde butent tie ziopliai pasivazinetojai, ant dviracio uzsedantys pora kart metuose. vaikai visokie, moterys. visos imanomos papildomos saugumo priemones siai dviratininku kategorijai yra pirmiausiai reikalingos ir pageidautinos. tas kuris numina tukstancius km per sezona, jau savaime yra daug ka pragalvojes, praejes ir suprates. jis todel tiek ir numina, kad turi atitinkamus igudzius, orientacija, priemones ir supratima apie sauguma. p.s. nueik pasikalbek su kokiu traumatologu. papsakos tau, kas darosi lietuvoj sezono metu. as turiu pazystama viena toki. dviraciai ir batutai valdo. pilnos palatos. 'gipso truksta' :) On 2016.07.29 16:32, budulis vulgaris wrote: > 2016-07-29 15:43, Lapinas rašė: >> Ogi todėl, kad jie dieną važiuoja ne kelkraščiu. > >> Reikalavimai gal ir >> pertekliniai, bet tikrai neabsurdiški. > > Na, pasižiūrėjus kiek dviratininkų parke važinėjasi su liemenėmis ir > kiek be, as drįstu teigti, kad jie pritaria mano nuomonei, o ne tavo. Ir > mano, kad tie reikalavimai yra absurdiški bei juos ignoruoja. >