as tau galiu pasakyti kad bet koks 2.0tdi ryja tiek pat kuro, o valina zymiai geriau. O kita vertus, tegu ryja daugiau, ka, negi gaila? va tik tas dalykas kad varikliai pastoviai karpomi (kubaturos ir cilindru skaicius mazinamas) tam kad itikti tarsos normoms - gaidiena visiska. Akalogyja suknista On 2016.09.24 20:42, Dainiushas wrote: > o tai tu ko nori, kad būtų pigų, valintų ir mažai rytų? > > On 9/24/2016 8:31 PM, YZF wrote: >> beje, fordo tas 1.0 ecoboost yra tokia tragedija kad baisiau turbut >> negalima sugalvoti. Vieno litro, 3 cilindru, mopedo variklis (realiai >> atidarai kapota o ten tuscia, kaip pas ziguliuka). >> >> Ir nihuja nevalina, absoliuciai bukas. O dar norint ekonomijos turi >> vaziuoti (pagal kompo rekomendacijas) 6begiu 50km/h ant ~1500rpm kad ta >> ekonomija gautusi. Ir tuomet jis ne tai kad nevalina bet stovi vietoje. >> Atrodo variklis tuoj uzges. >> >> Pravalas su tom supistom ekologijom >> >> >> On 2016.09.24 16:13, arunazz wrote: >>> ecoboost? >>> >>> "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message >>> news:ns5q9a$kdk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 9/24/16 13:53, YZF wrote: >>>>> 3 taip, bet 4-5 gali jau buti ant ribos imho. Na ok, 6 max >>>> >>>> Kodel? >>>> >>>> Taigi autobliodai keleta tokiu downsiziniu stebuklu buvo pajame ilgam >>>> testui, o po to pabere ir pamatavo susidevejima. Pastarojo nerado, t.y. >>>> jis toks pat kaip ir pas visus kitus variklius. >>>> >>> >>> >