jis yra pagainiojes "Arnas" parašė naujienų news:nsamom$2sd$1@trimpas.omnitel.net... kazkaip itariu cia svytas nicka pasikeites trollina :))) "YZF" wrote in message news:ns84qp$6bk$1@trimpas.omnitel.net... man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti. On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote: > blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok, > kad nereiktų čia kliedėt. > > "YZF" wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net... > > > > On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote: >> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau >> sakai "lyginkim tos pačios kartos". > > O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori > palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu > tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4. > > T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai > galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias > technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti, > nes priversti taikytis prie istatymu. > > > Tai jei šiai dienai dvilitrinis be >> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai > > Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie > zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi > > >> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai >> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad >> kažkas juos pirks? >> >> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: >>> >>> >>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir >>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >>>> >>> >>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases >>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). >>> >>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje >>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna >>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o >>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' >>> >>> >>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau >>>>> torko turi. >>>>> >>>>> >>>> >> >