ai tiesa, Ferrari V8 gi jau irgi apkabinėti turbom. On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: > > > On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir >> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >> > > Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases > motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). > > Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje > neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna > kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o > I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' > > >> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau >>> torko turi. >>> >>> >>