dvi On 9/25/2016 12:46 PM, Signalizacija wrote: > tarp variklio ir ratu dar ten viena tokia detale randasi > > On 2016.09.25 12:19, YZF wrote: >> man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji >> vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti. >> >> >> On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote: >>> blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok, >>> kad nereiktų čia kliedėt. >>> >>> "YZF" wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> >>> On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote: >>>> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui >>>> jau >>>> sakai "lyginkim tos pačios kartos". >>> >>> O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori >>> palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu >>> tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4. >>> >>> T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai >>> galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias >>> technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti, >>> nes priversti taikytis prie istatymu. >>> >>> >>> Tai jei šiai dienai dvilitrinis be >>>> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai >>> >>> Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie >>> zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi >>> >>> >>>> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai >>>> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad >>>> kažkas juos pirks? >>>> >>>> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: >>>>> >>>>> >>>>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >>>>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - >>>>>> 160kW ir >>>>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >>>>>> >>>>> >>>>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases >>>>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). >>>>> >>>>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje >>>>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas >>>>> buna >>>>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i >>>>> prieki, o >>>>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' >>>>> >>>>> >>>>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>>>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai >>>>>>> maziau >>>>>>> torko turi. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>>