Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-25 20:10:28
dvi

On 9/25/2016 12:46 PM, Signalizacija wrote:
> tarp variklio ir ratu dar ten viena tokia detale randasi
>
> On 2016.09.25 12:19, YZF wrote:
>> man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji
>> vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti.
>>
>>
>> On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote:
>>> blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok,
>>> kad nereiktų čia kliedėt.
>>>
>>> "YZF"  wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>
>>>
>>> On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote:
>>>> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui
>>>> jau
>>>> sakai "lyginkim tos pačios kartos".
>>>
>>> O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori
>>> palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu
>>> tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4.
>>>
>>> T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai
>>> galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias
>>> technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti,
>>> nes priversti taikytis prie istatymu.
>>>
>>>
>>> Tai jei šiai dienai dvilitrinis be
>>>> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai
>>>
>>> Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie
>>> zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi
>>>
>>>
>>>> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai
>>>> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad
>>>> kažkas juos pirks?
>>>>
>>>> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote:
>>>>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 -
>>>>>> 160kW ir
>>>>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi?
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases
>>>>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai).
>>>>>
>>>>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje
>>>>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas
>>>>> buna
>>>>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i
>>>>> prieki, o
>>>>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks'
>>>>>
>>>>>
>>>>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote:
>>>>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai
>>>>>>> maziau
>>>>>>> torko turi.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>