pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau sakai "lyginkim tos pačios kartos". Tai jei šiai dienai dvilitrinis be problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad kažkas juos pirks? On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: > > > On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir >> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >> > > Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases > motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). > > Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje > neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna > kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o > I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' > > >> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau >>> torko turi. >>> >>> >>