"ManXP" wrote in message news:nsasvo$6vg$1@trimpas.omnitel.net... S tiktu net labai, jis buvo #1 pasirinkimu sarase kai pirkau dabartini, bet newsuose ir forumuose mane atkalbejo nuo jo kai pasakiau, kad butu smagu su automobiliu nuvaziuot kur nors toliau nei nuo vieno stendo iki kito stendo servise. :))))) Tai finale ir lieka, arba naujas hiundajus, arba 10+ metu senumo koks nors M5/S8. P.S. Genesio gyvai nemaciau, bet savaitgali uzmaciau sita - https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Equus Tai kai is toli uzmaciau, pirma mintis buvo "ant kiek reikia sugebejimu taip slyksciai patiuninguot S klase". Kai privaziavo arti, supratau kame reikalas :) jo, sitas neilinio baisumo. genesije teko vaziuoti coupe. cia lietuvoj toks bandomasis buvo su 3.3 ar tai 3.6 v6. smagiai visai ir vidui jis gerai padarytas, kaip sedane - zalio supratimo neturiu, kaip coupe smagus pasidraskymui:) "[mikro]" wrote in message news:nsas7e$6cs$1@trimpas.omnitel.net... a vot reiktu pasitikslint, ar ten dar yra senas geras 5.2... o tai mb s? netinka irgi? nes nu tada realiai bb, nelabai ir yra kazkas daugiau is serijos big engine... p.s. ai gi tiksliai ble, hyundai genesis v8:) "ManXP" wrote in message news:nsarnv$623$1@trimpas.omnitel.net... P.S. O tai S8 ne su turbininiu V8 eina? Kad senam buvo V10, tai zinau, bet anas jau atgyvenes modelis labai (toki ziurejau pirkt pries 3 ar 4 metus lygtais). "[mikro]" wrote in message news:nsar72$5ms$1@trimpas.omnitel.net... o tai S-as? s8 su v10? kelintu ten tavo ls'as, jamk naujasni ir tiek:) "ManXP" wrote in message news:nsaqn8$5ed$1@trimpas.omnitel.net... Vat absoliuciai sutinku su Juzefu siuo klausimu. Visu pirma, tai juk pats supranti, kad is V6 (ar dar gaidiskesnio) nepadarysi normalaus garso, koks buna is V8/10/12. Aisku, jeigu zmogui patinka "spiegimas" vietoj duslaus "burbuliavimo", tai net klausimu nekyla - perki koki V6 su 15 turbinu ir kitokiu babinu, ir dziaugiesi. O jeigu ne? Ir jeigu ruosiesi daug vazinet, tai turbut nebus labai smagu, kai po kokiu 100.000 KM ar siek tiek daugiau nueis nx tas variklis. Pats ieskau kazko upgreidui, ir blet blet - nu absoliuciai nera ka pirkt. Noriu elementaraus V8/10/12 be jokiu turbinu/kompresoriu, tai pasirinkimas ziaurus. A8 (bet ziauriai baisi), 7er (bet jeigu 750 modelis, tai ten variklis is folijos pagamintas ir subyra vos is gamyklos isvaziavus), kas dar? Ir gaunasi, kad arba dabartini drozt reikes kol tik i srota bus tinkamas, arba pirkt koki amerikona (nes jiem dar siek tiek px ta pyderastu ekologija). Nuvariau del idomumo ta nauja Mustang'a (kur nuo pernai gamina) pratestuot, tai labai teisingai vadybininkas pasake atidares kapota - va, paziurek kaip atrodo normalus variklis, nes dar po 10 metu apie tokius istorijos knygose nebent galesi paskaityt. "Dainiushas" wrote in message news:ns7t6c$4i5$1@trimpas.omnitel.net... o tai nx tas V8 jei iš I4 gaunasi tiek kW, kad kėbulą susukt gali? :)