na, jei 81kW, tai ne kažkokį stebuklą jis ten valit. 1.6 valinimas irgi toks po klaustuku. o kainuoja tas 2.0tdi +4k€ perkant mašiną.... kita vertus, automobilių su valinančiais varikliais gausu kaip niekad šiandien, tai nesuprantu ko tu čia piktiniesi. On 9/24/2016 9:55 PM, YZF wrote: > as tau galiu pasakyti kad bet koks 2.0tdi ryja tiek pat kuro, o valina > zymiai geriau. > > O kita vertus, tegu ryja daugiau, ka, negi gaila? va tik tas dalykas kad > varikliai pastoviai karpomi (kubaturos ir cilindru skaicius mazinamas) > tam kad itikti tarsos normoms - gaidiena visiska. Akalogyja suknista > > On 2016.09.24 20:42, Dainiushas wrote: >> o tai tu ko nori, kad būtų pigų, valintų ir mažai rytų? >> >> On 9/24/2016 8:31 PM, YZF wrote: >>> beje, fordo tas 1.0 ecoboost yra tokia tragedija kad baisiau turbut >>> negalima sugalvoti. Vieno litro, 3 cilindru, mopedo variklis (realiai >>> atidarai kapota o ten tuscia, kaip pas ziguliuka). >>> >>> Ir nihuja nevalina, absoliuciai bukas. O dar norint ekonomijos turi >>> vaziuoti (pagal kompo rekomendacijas) 6begiu 50km/h ant ~1500rpm kad ta >>> ekonomija gautusi. Ir tuomet jis ne tai kad nevalina bet stovi vietoje. >>> Atrodo variklis tuoj uzges. >>> >>> Pravalas su tom supistom ekologijom >>> >>> >>> On 2016.09.24 16:13, arunazz wrote: >>>> ecoboost? >>>> >>>> "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message >>>> news:ns5q9a$kdk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 9/24/16 13:53, YZF wrote: >>>>>> 3 taip, bet 4-5 gali jau buti ant ribos imho. Na ok, 6 max >>>>> >>>>> Kodel? >>>>> >>>>> Taigi autobliodai keleta tokiu downsiziniu stebuklu buvo pajame ilgam >>>>> testui, o po to pabere ir pamatavo susidevejima. Pastarojo nerado, >>>>> t.y. >>>>> jis toks pat kaip ir pas visus kitus variklius. >>>>> >>>> >>>> >>