nu del $ - manau skaiciuojant vis tiek tiketina kad auto uz 1k€ gautusi pigiau € prasme, bet ne nervu ir savijautos. Abo jei dirbi intensyvu darba, tai tokia smulkmena kaip kaukiantis guolis (kuri realiai yra smulkmena), patampa papildomu skaudanciu danciu subinej, kuri sugadina nuotaika kas karta kai prieini prie auto, abo vis prisimena apie papildomas nesutvarkytas problemas. Ir cia jau butent del nervu/savijautos verta susimoketi, juo labiau tiek vaziuojant, ta kaina nebe tokia baisi pasidaro, o ir po 3m parduoti neprivaloma - gali pirkti papildoma garantija ir ekplotuoti 5 metus. arba kad ir visus 10 / iki pirmos didesnes problemos/ivykio. "Dainiushas" parašė naujienų news:nsd3rv$1p4$1@trimpas.omnitel.net... na, mašina už 1k€ ir 50kkm/metai, tai čia jau link hobio neša. Nes jei viską remontuosi stilium numeti servise ir sumoki pinigus, tai ta nauja škoda jaučiu bus pigiau :D On 9/27/2016 8:36 AM, Tomas wrote: > Na taip, šitą bazarą pradėjau vien dėl esamos mažos tikimybės, kad gali > prireikti auto kuri septintą ryto prognozuojamai užsikurtų ir nuvažiuotų > 60km, o 5-ą popiet taip pat prognozuojamai parvažiuotų atgal. Ir taip > kiekvieną d.d. > > Bet aritmetika rodo tai, kad bangernominis variantas už 1000-1500€ > drožimui + išeiginė mašina tiems atvejams kai bangeris nevažiuoja ko > gero logiškesnis variantas nei naujas triperis. > > Teoriškai patraukliai gali atrodyti pvz. ta pati 3m./150000km oktavija > už 40% naujos kainos, bet įtariu didelė riziką įsigyti tokią kirminų > skardinę, kad paskui galėsi kaukt. Ypač kai paskaitai kodeko rašinius > apie dpfus ir egrus ...