nu tai a8, W12 nu. O šiaip tai kaip suprantu su visų turbininių V8 resursu ne stebukla, tiek BNW tiek oubi tiek MB..... On 9/26/2016 12:45 PM, ManXP wrote: > Vat absoliuciai sutinku su Juzefu siuo klausimu. Visu pirma, tai juk > pats supranti, kad is V6 (ar dar gaidiskesnio) nepadarysi normalaus > garso, koks buna is V8/10/12. Aisku, jeigu zmogui patinka "spiegimas" > vietoj duslaus "burbuliavimo", tai net klausimu nekyla - perki koki V6 > su 15 turbinu ir kitokiu babinu, ir dziaugiesi. O jeigu ne? Ir jeigu > ruosiesi daug vazinet, tai turbut nebus labai smagu, kai po kokiu > 100.000 KM ar siek tiek daugiau nueis nx tas variklis. > > Pats ieskau kazko upgreidui, ir blet blet - nu absoliuciai nera ka > pirkt. Noriu elementaraus V8/10/12 be jokiu turbinu/kompresoriu, tai > pasirinkimas ziaurus. A8 (bet ziauriai baisi), 7er (bet jeigu 750 > modelis, tai ten variklis is folijos pagamintas ir subyra vos is > gamyklos isvaziavus), kas dar? Ir gaunasi, kad arba dabartini drozt > reikes kol tik i srota bus tinkamas, arba pirkt koki amerikona (nes jiem > dar siek tiek px ta pyderastu ekologija). Nuvariau del idomumo ta nauja > Mustang'a (kur nuo pernai gamina) pratestuot, tai labai teisingai > vadybininkas pasake atidares kapota - va, paziurek kaip atrodo normalus > variklis, nes dar po 10 metu apie tokius istorijos knygose nebent galesi > paskaityt. > > > "Dainiushas" wrote in message news:ns7t6c$4i5$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai nx tas V8 jei iš I4 gaunasi tiek kW, kad kėbulą susukt gali? :) >