blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok, kad nereiktų čia kliedėt. "YZF" wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net... On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote: > pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau > sakai "lyginkim tos pačios kartos". O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4. T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti, nes priversti taikytis prie istatymu. Tai jei šiai dienai dvilitrinis be > problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi > kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai > lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad > kažkas juos pirks? > > On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: >> >> >> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir >>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >>> >> >> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases >> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). >> >> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje >> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna >> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o >> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' >> >> >>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau >>>> torko turi. >>>> >>>> >>> >