Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Tomas
Data: 2016-09-25 11:53:34
blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok, kad 
nereiktų čia kliedėt.

"YZF"  wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net...



On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote:
> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau
> sakai "lyginkim tos pačios kartos".

O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori
palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu
tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4.

T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai
galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias
technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti,
nes priversti taikytis prie istatymu.


Tai jei šiai dienai dvilitrinis be
> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai

Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie
zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi


> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai
> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad
> kažkas juos pirks?
>
> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote:
>>
>>
>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote:
>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir
>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi?
>>>
>>
>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases
>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai).
>>
>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje
>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna
>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o
>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks'
>>
>>
>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote:
>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau
>>>> torko turi.
>>>>
>>>>
>>>
>