na, mašina už 1k€ ir 50kkm/metai, tai čia jau link hobio neša. Nes jei viską remontuosi stilium numeti servise ir sumoki pinigus, tai ta nauja škoda jaučiu bus pigiau :D On 9/27/2016 8:36 AM, Tomas wrote: > Na taip, šitą bazarą pradėjau vien dėl esamos mažos tikimybės, kad gali > prireikti auto kuri septintą ryto prognozuojamai užsikurtų ir nuvažiuotų > 60km, o 5-ą popiet taip pat prognozuojamai parvažiuotų atgal. Ir taip > kiekvieną d.d. > > Bet aritmetika rodo tai, kad bangernominis variantas už 1000-1500€ > drožimui + išeiginė mašina tiems atvejams kai bangeris nevažiuoja ko > gero logiškesnis variantas nei naujas triperis. > > Teoriškai patraukliai gali atrodyti pvz. ta pati 3m./150000km oktavija > už 40% naujos kainos, bet įtariu didelė riziką įsigyti tokią kirminų > skardinę, kad paskui galėsi kaukt. Ypač kai paskaitai kodeko rašinius > apie dpfus ir egrus ... > > "Dainiushas" wrote in message news:nsbtv1$n4r$1@trimpas.omnitel.net... > > nauja mašina turi didelį pliusą kai reikia tiesiog važiuojančios > mašinos. O 50kkm per metus yra panašu į tai. > > On 9/26/2016 10:42 PM, Invertuota panda wrote: >> On 9/26/16 07:21, Tomas wrote: >>> Susikonkretinau, kad Škodai 3m./150000km yra kažkur -10k€. >>> Už tuos 10k€ ko gero nelabai sunku gauti kažką kas važiuos geriau nei >>> škoda, ir be vargo susuks tuos pačius 150kkm. >> >> na bet naujamasinayranaujamasina ;) >> >