P.S. O tai S8 ne su turbininiu V8 eina? Kad senam buvo V10, tai zinau, bet anas jau atgyvenes modelis labai (toki ziurejau pirkt pries 3 ar 4 metus lygtais). "[mikro]" wrote in message news:nsar72$5ms$1@trimpas.omnitel.net... o tai S-as? s8 su v10? kelintu ten tavo ls'as, jamk naujasni ir tiek:) "ManXP" wrote in message news:nsaqn8$5ed$1@trimpas.omnitel.net... Vat absoliuciai sutinku su Juzefu siuo klausimu. Visu pirma, tai juk pats supranti, kad is V6 (ar dar gaidiskesnio) nepadarysi normalaus garso, koks buna is V8/10/12. Aisku, jeigu zmogui patinka "spiegimas" vietoj duslaus "burbuliavimo", tai net klausimu nekyla - perki koki V6 su 15 turbinu ir kitokiu babinu, ir dziaugiesi. O jeigu ne? Ir jeigu ruosiesi daug vazinet, tai turbut nebus labai smagu, kai po kokiu 100.000 KM ar siek tiek daugiau nueis nx tas variklis. Pats ieskau kazko upgreidui, ir blet blet - nu absoliuciai nera ka pirkt. Noriu elementaraus V8/10/12 be jokiu turbinu/kompresoriu, tai pasirinkimas ziaurus. A8 (bet ziauriai baisi), 7er (bet jeigu 750 modelis, tai ten variklis is folijos pagamintas ir subyra vos is gamyklos isvaziavus), kas dar? Ir gaunasi, kad arba dabartini drozt reikes kol tik i srota bus tinkamas, arba pirkt koki amerikona (nes jiem dar siek tiek px ta pyderastu ekologija). Nuvariau del idomumo ta nauja Mustang'a (kur nuo pernai gamina) pratestuot, tai labai teisingai vadybininkas pasake atidares kapota - va, paziurek kaip atrodo normalus variklis, nes dar po 10 metu apie tokius istorijos knygose nebent galesi paskaityt. "Dainiushas" wrote in message news:ns7t6c$4i5$1@trimpas.omnitel.net... o tai nx tas V8 jei iš I4 gaunasi tiek kW, kad kėbulą susukt gali? :)