tarp variklio ir ratu dar ten viena tokia detale randasi On 2016.09.25 12:19, YZF wrote: > man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji > vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti. > > > On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote: >> blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok, >> kad nereiktų čia kliedėt. >> >> "YZF" wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> >> On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote: >>> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau >>> sakai "lyginkim tos pačios kartos". >> >> O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori >> palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu >> tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4. >> >> T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai >> galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias >> technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti, >> nes priversti taikytis prie istatymu. >> >> >> Tai jei šiai dienai dvilitrinis be >>> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai >> >> Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie >> zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi >> >> >>> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai >>> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad >>> kažkas juos pirks? >>> >>> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote: >>>> >>>> >>>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote: >>>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - >>>>> 160kW ir >>>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi? >>>>> >>>> >>>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases >>>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai). >>>> >>>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje >>>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna >>>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o >>>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks' >>>> >>>> >>>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote: >>>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai >>>>>> maziau >>>>>> torko turi. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >>