Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-09-25 12:46:09
tarp variklio ir ratu dar ten viena tokia detale randasi

On 2016.09.25 12:19, YZF wrote:
> man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji
> vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti.
>
>
> On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote:
>> blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok,
>> kad nereiktų čia kliedėt.
>>
>> "YZF"  wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>>
>> On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote:
>>> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau
>>> sakai "lyginkim tos pačios kartos".
>>
>> O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori
>> palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu
>> tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4.
>>
>> T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai
>> galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias
>> technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti,
>> nes priversti taikytis prie istatymu.
>>
>>
>> Tai jei šiai dienai dvilitrinis be
>>> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai
>>
>> Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie
>> zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi
>>
>>
>>> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai
>>> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad
>>> kažkas juos pirks?
>>>
>>> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote:
>>>>
>>>>
>>>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote:
>>>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 -
>>>>> 160kW ir
>>>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi?
>>>>>
>>>>
>>>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases
>>>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai).
>>>>
>>>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje
>>>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna
>>>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o
>>>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks'
>>>>
>>>>
>>>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote:
>>>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai
>>>>>> maziau
>>>>>> torko turi.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>