Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-26 15:12:30
nu nelygu benzas, jei koks nors stebūklas su tiesioginiu purškimu būna, 
kad ir reikia. Na ir sąnaudos bus ne kaip naujo tricilindrio

On 9/26/2016 2:30 PM, Tomas wrote:
> O kam bendze purkštukus keist?
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:nsavtg$9ce$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu tai nusipirksi ką nors seno "geresnio", pasikeisi purkštukus siurblį
> smagratį ir skaičiuosi iš naujo :D
>
> On 9/26/2016 2:06 PM, Tomas wrote:
>> Nu tai sakau, abiem atvejais -10k€. Šiame kontekste visa kita nublanksta.
>>
>> "Arj"  wrote in message news:nsath3$7e5$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nu tai cia galvot labai ner ka - aisku kad imt antro varianto.
>> Abo primesk kaip po to pardavinesi - dyzeline oktavia su 150kkm 3m uz 9kE
>> iseis su svilpesiu, benzinine uz 7kE jau gali tekti pardavineti.
>> O ekplotacijoj manau 1.0 benzinas pigesnis nebus, jau primesk kad min 30%
>> jis daugiau benzo valgys nei deklaruota, o gal ir 2x daugiau (jei
>> vairuotojas su sunkia tapke bus) - esu girdejes bent kelis
>> atsiliepimus kad
>> su mazais naujais VAG'o benzinais sanaudos kartais is kosmoso buna
>> (1.2tsfi - ~10l/100km eiles, px miestas autostrada)
>>
>>
>> "Tomas"  parašė naujienų news:ns5r4j$kl4$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> OK. Galim sukonkretinti. Oktavija kombi 1.0tsi 17090€, 1,6TDI - 19186€.
>> Kurios TCO bus tikėtinai mažesnis (3m./150000km)?
>