nu nelygu benzas, jei koks nors stebūklas su tiesioginiu purškimu būna, kad ir reikia. Na ir sąnaudos bus ne kaip naujo tricilindrio On 9/26/2016 2:30 PM, Tomas wrote: > O kam bendze purkštukus keist? > > "Dainiushas" wrote in message news:nsavtg$9ce$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai nusipirksi ką nors seno "geresnio", pasikeisi purkštukus siurblį > smagratį ir skaičiuosi iš naujo :D > > On 9/26/2016 2:06 PM, Tomas wrote: >> Nu tai sakau, abiem atvejais -10k€. Šiame kontekste visa kita nublanksta. >> >> "Arj" wrote in message news:nsath3$7e5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu tai cia galvot labai ner ka - aisku kad imt antro varianto. >> Abo primesk kaip po to pardavinesi - dyzeline oktavia su 150kkm 3m uz 9kE >> iseis su svilpesiu, benzinine uz 7kE jau gali tekti pardavineti. >> O ekplotacijoj manau 1.0 benzinas pigesnis nebus, jau primesk kad min 30% >> jis daugiau benzo valgys nei deklaruota, o gal ir 2x daugiau (jei >> vairuotojas su sunkia tapke bus) - esu girdejes bent kelis >> atsiliepimus kad >> su mazais naujais VAG'o benzinais sanaudos kartais is kosmoso buna >> (1.2tsfi - ~10l/100km eiles, px miestas autostrada) >> >> >> "Tomas" parašė naujienų news:ns5r4j$kl4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> OK. Galim sukonkretinti. Oktavija kombi 1.0tsi 17090€, 1,6TDI - 19186€. >> Kurios TCO bus tikėtinai mažesnis (3m./150000km)? >