Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Arnas
Data: 2016-09-26 11:37:42
kazkaip itariu cia svytas nicka pasikeites trollina :)))

"YZF"  wrote in message news:ns84qp$6bk$1@trimpas.omnitel.net...

man nereikia kreiviu studijuoti, as atsisedu i masina ir jauciu kaip ji
vaziuoja. Nepasakok kaimieti ka man daryti.


On 2016.09.25 11:53, Tomas wrote:
> blet paimk bele kurio triūbinio variklio torko kreivę ir pastudijuok,
> kad nereiktų čia kliedėt.
>
> "YZF"  wrote in message news:ns82dn$5no$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
>
> On 2016.09.25 11:10, Dainiushas wrote:
>> pala pala, iš pradžių verki dėl tau netinkančios evoliucijos, paskui jau
>> sakai "lyginkim tos pačios kartos".
>
> O tai kas tau cia netinka? Tu imi naujausia technologija I4 ir nori
> palyginti su 1981m V8? Tai gal imam naujausia technologija V8 - o jeigu
> tokios nera, tada paskutine karta V8 ir tu paciu metu I4.
>
> T.y. vietoj to kad pataikautu politiku kisamai akalogyjai, gamintojai
> galetu pasilikti prie 4 litru V8 ir tokiam varikliui taikyti naujausias
> technologijas ir negaminti I4 visiskai. Aisku jie to negali padaryti,
> nes priversti taikytis prie istatymu.
>
>
> Tai jei šiai dienai dvilitrinis be
>> problemų pasidaro 200kW ir sakykim visai pusė velnio važiuoja, tai
>
> Puse velnio nera gerai.Ir velgi 200kw cia bus prie aukstu apsuku. O prie
> zemu apsuku I4 gamins 150Nm o V8 gamins 300Nm. Ir tas jauciasi
>
>
>> kokiems kilowatams daryt V8 ir kam tai bus reikalinga? Ar tu siūlai
>> lygiagrečiai kept V8 atmosferikus su tais pačiais 200kW ir tikėtis, kad
>> kažkas juos pirks?
>>
>> On 9/25/2016 11:07 AM, YZF wrote:
>>>
>>>
>>> On 2016.09.25 10:56, Dainiushas wrote:
>>>> na kaip čia pasakius. 1.6 I4, 150kW ir 280Nm@2400rpm. 3.0 V8 - 160kW ir
>>>> 290Nm@4500rpm. Pakomentuosi?
>>>>
>>>
>>> Pakomentuosiu: pradziai pradekim lyginti tos pacios kartos ir klases
>>> motorus (pvz ferrari v8 ir merso v8 tai du skirtingi dalykai).
>>>
>>> Antra, kadangi matau kad tik i teorinius skaiciukus ziuri, praktikoje
>>> neidomu kokie parametrai prie maksimaliu apsuku. Daug svarbiau kas buna
>>> kai apsukos yra 2000 ir tu paspaudi puse gazo. Tada V8 eina i prieki, o
>>> I-4 sedi ir laukia kol 'kazkas ivyks'
>>>
>>>
>>>> On 9/25/2016 10:29 AM, DSG wrote:
>>>>> Tu torka ju palygink ir pamatysi skirtuma. Uzturbinti varikliai maziau
>>>>> torko turi.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>