Tema: Re: 1.0TSI resursas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-26 13:34:04
kad ten lyg sedanas ir cupe skirtingos mašinos ar ne?

On 9/26/2016 1:30 PM, [mikro] wrote:
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:nsasvo$6vg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> S tiktu net labai, jis buvo #1 pasirinkimu sarase kai pirkau dabartini, bet
> newsuose ir forumuose mane atkalbejo nuo jo kai pasakiau, kad butu smagu su
> automobiliu nuvaziuot kur nors toliau nei nuo vieno stendo iki kito stendo
> servise.
>
> :)))))
>
>
> Tai finale ir lieka, arba naujas hiundajus, arba 10+ metu senumo koks nors
> M5/S8. P.S. Genesio gyvai nemaciau, bet savaitgali uzmaciau sita -
> https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Equus Tai kai is toli uzmaciau, pirma
> mintis buvo "ant kiek reikia sugebejimu taip slyksciai patiuninguot S
> klase". Kai privaziavo arti, supratau kame reikalas :)
>
> jo, sitas neilinio baisumo. genesije teko vaziuoti coupe. cia lietuvoj
> toks bandomasis buvo su 3.3 ar tai 3.6 v6. smagiai visai ir vidui jis
> gerai padarytas, kaip sedane - zalio supratimo neturiu, kaip coupe
> smagus pasidraskymui:)
>
>
> "[mikro]"  wrote in message news:nsas7e$6cs$1@trimpas.omnitel.net...
>
> a vot reiktu pasitikslint, ar ten dar yra senas geras 5.2...
> o tai mb s? netinka irgi?
> nes nu tada realiai bb, nelabai ir yra kazkas daugiau is serijos big
> engine...
>
>
> p.s. ai gi tiksliai ble, hyundai genesis v8:)
>
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:nsarnv$623$1@trimpas.omnitel.net...
>
> P.S. O tai S8 ne su turbininiu V8 eina? Kad senam buvo V10, tai zinau, bet
> anas jau atgyvenes modelis labai (toki ziurejau pirkt pries 3 ar 4 metus
> lygtais).
>
>
> "[mikro]"  wrote in message news:nsar72$5ms$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai S-as? s8 su v10?
> kelintu ten tavo ls'as, jamk naujasni ir tiek:)
>
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:nsaqn8$5ed$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Vat absoliuciai sutinku su Juzefu siuo klausimu. Visu pirma, tai juk pats
> supranti, kad is V6 (ar dar gaidiskesnio) nepadarysi normalaus garso, koks
> buna is V8/10/12. Aisku, jeigu zmogui patinka "spiegimas" vietoj duslaus
> "burbuliavimo", tai net klausimu nekyla - perki koki V6 su 15 turbinu ir
> kitokiu babinu, ir dziaugiesi. O jeigu ne? Ir jeigu ruosiesi daug vazinet,
> tai turbut nebus labai smagu, kai po kokiu 100.000 KM ar siek tiek daugiau
> nueis nx tas variklis.
>
> Pats ieskau kazko upgreidui, ir blet blet - nu absoliuciai nera ka pirkt.
> Noriu elementaraus V8/10/12 be jokiu turbinu/kompresoriu, tai pasirinkimas
> ziaurus. A8 (bet ziauriai baisi), 7er (bet jeigu 750 modelis, tai ten
> variklis is folijos pagamintas ir subyra vos is gamyklos isvaziavus), kas
> dar? Ir gaunasi, kad arba dabartini drozt reikes kol tik i srota bus
> tinkamas, arba pirkt koki amerikona (nes jiem dar siek tiek px ta pyderastu
> ekologija). Nuvariau del idomumo ta nauja Mustang'a (kur nuo pernai gamina)
> pratestuot, tai labai teisingai vadybininkas pasake atidares kapota - va,
> paziurek kaip atrodo normalus variklis, nes dar po 10 metu apie tokius
> istorijos knygose nebent galesi paskaityt.
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:ns7t6c$4i5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai nx tas V8 jei iš I4 gaunasi tiek kW, kad kėbulą susukt gali? :)