kad ten lyg sedanas ir cupe skirtingos mašinos ar ne? On 9/26/2016 1:30 PM, [mikro] wrote: > > > "ManXP" wrote in message news:nsasvo$6vg$1@trimpas.omnitel.net... > > S tiktu net labai, jis buvo #1 pasirinkimu sarase kai pirkau dabartini, bet > newsuose ir forumuose mane atkalbejo nuo jo kai pasakiau, kad butu smagu su > automobiliu nuvaziuot kur nors toliau nei nuo vieno stendo iki kito stendo > servise. > > :))))) > > > Tai finale ir lieka, arba naujas hiundajus, arba 10+ metu senumo koks nors > M5/S8. P.S. Genesio gyvai nemaciau, bet savaitgali uzmaciau sita - > https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Equus Tai kai is toli uzmaciau, pirma > mintis buvo "ant kiek reikia sugebejimu taip slyksciai patiuninguot S > klase". Kai privaziavo arti, supratau kame reikalas :) > > jo, sitas neilinio baisumo. genesije teko vaziuoti coupe. cia lietuvoj > toks bandomasis buvo su 3.3 ar tai 3.6 v6. smagiai visai ir vidui jis > gerai padarytas, kaip sedane - zalio supratimo neturiu, kaip coupe > smagus pasidraskymui:) > > > "[mikro]" wrote in message news:nsas7e$6cs$1@trimpas.omnitel.net... > > a vot reiktu pasitikslint, ar ten dar yra senas geras 5.2... > o tai mb s? netinka irgi? > nes nu tada realiai bb, nelabai ir yra kazkas daugiau is serijos big > engine... > > > p.s. ai gi tiksliai ble, hyundai genesis v8:) > > > > "ManXP" wrote in message news:nsarnv$623$1@trimpas.omnitel.net... > > P.S. O tai S8 ne su turbininiu V8 eina? Kad senam buvo V10, tai zinau, bet > anas jau atgyvenes modelis labai (toki ziurejau pirkt pries 3 ar 4 metus > lygtais). > > > "[mikro]" wrote in message news:nsar72$5ms$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai S-as? s8 su v10? > kelintu ten tavo ls'as, jamk naujasni ir tiek:) > > > > "ManXP" wrote in message news:nsaqn8$5ed$1@trimpas.omnitel.net... > > Vat absoliuciai sutinku su Juzefu siuo klausimu. Visu pirma, tai juk pats > supranti, kad is V6 (ar dar gaidiskesnio) nepadarysi normalaus garso, koks > buna is V8/10/12. Aisku, jeigu zmogui patinka "spiegimas" vietoj duslaus > "burbuliavimo", tai net klausimu nekyla - perki koki V6 su 15 turbinu ir > kitokiu babinu, ir dziaugiesi. O jeigu ne? Ir jeigu ruosiesi daug vazinet, > tai turbut nebus labai smagu, kai po kokiu 100.000 KM ar siek tiek daugiau > nueis nx tas variklis. > > Pats ieskau kazko upgreidui, ir blet blet - nu absoliuciai nera ka pirkt. > Noriu elementaraus V8/10/12 be jokiu turbinu/kompresoriu, tai pasirinkimas > ziaurus. A8 (bet ziauriai baisi), 7er (bet jeigu 750 modelis, tai ten > variklis is folijos pagamintas ir subyra vos is gamyklos isvaziavus), kas > dar? Ir gaunasi, kad arba dabartini drozt reikes kol tik i srota bus > tinkamas, arba pirkt koki amerikona (nes jiem dar siek tiek px ta pyderastu > ekologija). Nuvariau del idomumo ta nauja Mustang'a (kur nuo pernai gamina) > pratestuot, tai labai teisingai vadybininkas pasake atidares kapota - va, > paziurek kaip atrodo normalus variklis, nes dar po 10 metu apie tokius > istorijos knygose nebent galesi paskaityt. > > > "Dainiushas" wrote in message news:ns7t6c$4i5$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai nx tas V8 jei iš I4 gaunasi tiek kW, kad kėbulą susukt gali? :)