Na taip, šitą bazarą pradėjau vien dėl esamos mažos tikimybės, kad gali prireikti auto kuri septintą ryto prognozuojamai užsikurtų ir nuvažiuotų 60km, o 5-ą popiet taip pat prognozuojamai parvažiuotų atgal. Ir taip kiekvieną d.d. Bet aritmetika rodo tai, kad bangernominis variantas už 1000-1500€ drožimui + išeiginė mašina tiems atvejams kai bangeris nevažiuoja ko gero logiškesnis variantas nei naujas triperis. Teoriškai patraukliai gali atrodyti pvz. ta pati 3m./150000km oktavija už 40% naujos kainos, bet įtariu didelė riziką įsigyti tokią kirminų skardinę, kad paskui galėsi kaukt. Ypač kai paskaitai kodeko rašinius apie dpfus ir egrus ... "Dainiushas" wrote in message news:nsbtv1$n4r$1@trimpas.omnitel.net... nauja mašina turi didelį pliusą kai reikia tiesiog važiuojančios mašinos. O 50kkm per metus yra panašu į tai. On 9/26/2016 10:42 PM, Invertuota panda wrote: > On 9/26/16 07:21, Tomas wrote: >> Susikonkretinau, kad Škodai 3m./150000km yra kažkur -10k€. >> Už tuos 10k€ ko gero nelabai sunku gauti kažką kas važiuos geriau nei >> škoda, ir be vargo susuks tuos pačius 150kkm. > > na bet naujamasinayranaujamasina ;) >