velniava, jei jau sąvokai "pasąmonė" suteikta tam tikra reikšmė - kokia ji išskydusi bebūtų - tą reikšmę aš ir turiu omeny, vartodamas žodį. Ką kiti turi galvoje, aš nesuku sau galvos. Ir nesuku galvos dėl etimologijos. Dėl tavo menininko logikos - estetikos - kitoniškumo negaliu labai prieštarauti. Yra bjaurasties estetika, yra, matyt, ir naikinimo estetika. Bjaurasties dar galiu priimti, naikinimo - jau nebe. Tačiau kitoniškumas nereiškia "nelogiškumo". Taigi, estetikos dėsniai, jei ir yra kitokie, vis tiek yra dėsniai (arba dėsningumai, t.y. dar ne dėsniai). Pavyzdžiui, daug kam paveikslas, kurio kraštinės sudaro aukso proporciją, yra gražesnis už paveikslą su neauksaproporcinėm kraštinėm. Jei nebūtų menuose dėsningumų, tai, matyt, nebūtų ir profesorių, kalančių studentams į galvas "jausmų". -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16699