gaunasi labai keistai - aš prašau nurodyti teiginį, kurį aš iškreipiau, o tu pats sakai, kad tokio teiginio nėra. Tai kaip ir nėra ko iškreipti. Bet gal norėjai pasakyti, kad iškraipau ne oponentų teiginius, bet jų poziciją, nuostatas, kurias čia bandau išsiaiškinti? Mano oponentai jas tiesiogiai nedeklaruoja, visaip bando užmaskuoti, kad tik nepasakytų, pavyzdžiui, kad "nepriklausomai nuo to, kokių tradicijų aplinkoje žmogus begyventų, jo teisės yra aukščiausia vertybė". Iš šių diskusijų man susidaro įspūdis, jog oponentams svarbu tik draugų arba "draugų" priklausymas "tradicinei orientacijai", bet nesvarbu, ar jie muša savo žmonas (gal net pritaria, jog kartais sveika paauklėti jas), ar jie socialiai, o ne grupiškai sąžiningi (kalbu apie grupinius interesus), ar jiems nesvetima korupcija ir t.t.. Įspūdis dar labiau sustiprėja, kai oponentas išsisuko nuo tiesioginio atsakymo į mano klausimą apie "kaimynų duris" - atsakė: "skolinuosi tik iš draugų". O tu pats ar gali pasakyti, kas tau svarbiau - žmogaus teisės, kai diskriminavimas dėl seksualinės orientacijos neleistinas, ar vis tik "tradicija", kai, pvz., galimos tik "tradicinės" šeimos, nesvarbu, koks rojus ar pragaras tose šeimose bebūtų? -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16699