Tema: POLEMIKA. Atsargiai – GENDER! arba trumpa Europos vėžio istorija
Autorius: re: xX
Data: 2010-07-09 13:08:10

Šis laiškas - paskutinis, kuriame pilnai atsakysiu į tavo užduotus
klausimus. Matau, tavieji begaliniai šmeižtai, oponentų teiginių
iškreipinėjimai, išsisukimai nuo atsakymo, pokalbio nukreipimai į
šalį, vis naujų insinuacijų pradėjimai - deja, neturi pabaigos. :-(((
Ateityje pažadu atsakyti į klausimus tik tais atvejais, kai/jei savo
pasisakyme nepanaudosi nei vieno sofizmo.

#61261-e :
1) oponentams neteisingai priskyrei šiuos teiginius (kurių jie tikrai
neteigė):
-- „Jo [A.Degučio] dviejų dalių straipsnis yra apie multikultūrizmo
blogį ir selektyvumą visuomenėje
-- teigiama, jog vieni yra nepakaltinami
-- o kiti už "politinį nekorektiškumą" kišami į kalėjimus
-- 're:' kartu su Degučiu (ir Patacku) įtikinėja, jog neapykantos
kitokiems (pvz., homoseksualams) kurstymas turi būti nebaudžiamas
"politinis nekorektiškumas"

2) neteisingai (pritemtai) teigi:
-- Patacko straipsnyje rezgama gender sąmokslo teorija [pabraukimas mano;
pirmiausia neišsisuk nuo atsakymo į tau užduotą klausimą: #61061]
-- selektyviai įrodinėjama multikultūrizmo daroma žala tautai [tuo
tarpu, A. Degutis kritikuoja ne multikultūralizmą, o multikultūralizmo
inversijas]
-- jį ["Gėjų manifestą"] lygiai taip pat galėjo sukurti patackai arba
degučiai

3) pateiki sofistinę išvadą:
-- „abu net neužsimena apie žmogaus teisių laikymąsi. Taigi abu
sąmoningai kursto neapykantą kitokiems“ [apie žmogaus teisių
laikymąsi neužsimena todėl, kad kalba apie ką kita; nei patys
pažeidžia kieno nors žmogaus teises, nei kitus skatina/ragina juolab
kursto pažeisti]

4) remiesi hipoteze [kurią dar tik planuoji - jei gerai seksis -
patvirtinti], kuri iš principo negali paneigti A.Degučio ir jo cituoto
Paul Gottfried'o teiginių, nes teigia visai ką kitą, nei teigė
A.Degutis ir/arba P.Gottfried'as:
„ne mažiau kaip 98% Vokietijoje sėdinčių yra ne "politiškai
nekorektiški", bet raginę nepaklusti Vokietijos Konstitucijai, t.y. jie
ten atsidūrė teisėtai“

5) teigi: "Gėjų manifestas" man ne pavyzdys ... Man pavyzdys yra Europos
Parlamento priimti teisės aktai.
Reikalauji iš kitų (tame tarpe iš manęs) pasiaiškinimų, kad nesame
„Murzos lygio aktyvistai“; tuo tarpu "Gėjų manifestą" laikai vien
tik pašmaikštavimu. O kaip vertintum tekstą, kuris savo agresyvumu
būtų IDENTIŠKAS „Gėjų manifestui“, turėtų tokią pačią
preambulę („This essay is an outré, madness, a tragic, cruel fantasy,
an eruption of inner rage, on how the oppressed desperately dream of being
the oppressor.“), tačiau būtų nukreiptas ne prieš heteroseksualus, o
pvz. prieš pvz. homoseksualus, žydus, kitataučius ar pan.??? Gali
atsakyti?...
Spėju: negelbėtų jokia preambulė; tai vienareikšmiškai būtų
traktuojama kaip kurstymas ir teksto autoriai susilauktų griežtų
juridinių pasekmių -- ir tam pilnai pritarčiau.


#61265-e klausi: Ar tu manai, kad Europarlamente pasišaipęs iš gėjų
kalbėtojas nubaustas neteisingai? 
tu manai, kad toks europietis nubaustas neteisingai ir yra "politinio
korektiškumo" auka?
(Džiugu, kad kai nori - moki ir korektiškai paklausti, vietoj to, kad
spėtum mano nuomonę ir skubėtum su toli siekiančiomis išvadomis)
Atsakau: 
1. Nežinau už ką konkrečiai nubaustas, todėl remiantis vien tokia
abstrakčia informacija - dar negaliu jau dabar atsakyti "Taip" arba "Ne".
2. Mano svarbiausias teiginys (manau, ir gerb. A.Patacko bei A.Degučio):

Taisyklės turi būti aiškios, neselektyvios; baudos turi būti visiems
vienodos, nepriklausomai nuo to, ar prasižengusysis priklauso mažumai ar
daugumai; neturi būti „lygesnių už lygius“, selektyvaus vertinimo.
Jei draudžiame Murzininkams pasisakyti „Gėjų manifesto“ griežtumo
teiginiais - privalome drausti ir mažumoms (seksualinėms ar bet kokioms
kitoms) tokius pasisakymus. Negerai, kai vieniems nuolaidžiaujama, o kiti
net už smulkmenas baudžiami labai griežtai, nes tuo kurstomas tų -
kuriems selektyviai nuolaidžiaujame - dar didesnis agresyvumas.

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16699