taip, daug ką nutyliu, bet ne "korektiškai", o dėl to, kad visko čia neišvardinsi. Imu charakteringus pavyzdžius, kurie iliustruoja rašeivų ir jų gynėjų poziciją. Dar kartą imkime Degučio citatą, jei jau ji tapo nagrinėjimo objektu. Jo dviejų dalių straipsnis yra apie multikultūrizmo blogį ir selektyvumą visuomenėje - teigiama, jog vieni yra nepakaltinami, o kiti už "politinį nekorektiškumą" kišami į kalėjimus. Ir štai jis suranda citatą, kurioje dar iš krūvos kitų šaltinių (nenurodant konkretaus) sukuriama frazė "More Germans are now languishing in prison for expressing (unprogressive or insensitive) opinions than there were in East Germany before the fall of the Communist regime.". Išties neaišku, kokią tie kalėjimuose atsidūrę vokiečiai nuomonę reiškė, ar "Atstatykime Trečiąjį Reichą", "Žydai lauk iš Vokietijos", ar "Vokietijoje sunku gauti darbo, nes valdžia geria šnapsą ir tuo nesirūpina" (čia būtų visai nekaltas pasisakymas, mano nuomone - už jį negalima sodinti į kalėjimą.). Ir štai tokia citata atsiduria Degučio "moksliniame" (nes ten yra citatų, ko reikalauja moksliškumas) straipsnyje, kuriame citatos paskirtis yra patvirtinti teiginį, jog, anot bevardžio, "a u vas negrov bjut". Aš sakau, kad tokių citatų moksliniuose ir nemoksliniuose straipsniuose negali būti, nes ne mažiau kaip 98% Vokietijoje sėdinčių yra ne "politiškai nekorektiški", bet raginę nepaklusti Vokietijos Konstitucijai, t.y. jie ten atsidūrė teisėtai. Norėdamas sužinoti "žodžio laisvės" kalinių struktūrą, parašiau laiškelį Vokietijos ambasadai, lauksiu jų atsakymo. Tai kaip ir aiškiai viską argumentuoju. Tuo tarpu re: tokiame citavime nemato jokio nesąžiningumo ir kartu su Degučiu (ir Patacku) įtikinėja, jog neapykantos kitokiems (pvz., , homoseksualams) kurstymas turi būti nebaudžiamas "politinis nekorektiškumas". Patacko straipsnyje rezgama gender sąmokslo teorija, Degučio - selektyviai įrodinėjama multikultūrizmo daroma žala tautai ir abu net neužsimena apie žmogaus teisių laikymąsi. Taigi abu sąmoningai kursto neapykantą kitokiems. "Gėjų manifestas" man ne pavyzdys, nes jį lygiai taip pat galėjo sukurti patackai arba degučiai, kad turėtų kuo pasiremti arba šiaip norėdami pašmaikštauti. Man pavyzdys yra Europos Parlamento priimti teisės aktai. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16699