O tai kitu firmu, dalyvavusiu pirkimo konkurse, pasiulymai buvo zymiai geresni, ar kaip? Juk pagal kazkokius tai kriterijus Baltijos kompiuteriu centras laimejo. Ir ju pasiulymas turejo bent oficialiai atrodyti geresnis, kitaip konkurse dalyvave kiti tiekejai tikrai butu apskunde. "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:k0tk93$1tt$1@trimpas.omnitel.net... Pagal sutartį 20% gali pirkti iš tos pat firmos, bet ne iš pateikto sąrašo arba už kitą kainą. Iš karto po sutarties sudarymo atostogų sezono vidury tas limitas, aišku, buvo išnaudotas. Na jo, tapti tiekėju, kai sutartį pasirašo su firma, pasiūliusia vos ne didžiausias kainas rinkoje... Bet klausimo esmė čia - iš viso kam reikalingos tokios sutartys, smarkiai ribojančios asortimentą ir suteikiančios monopolį vienai firmai, didinančios biurokratinį aparatą ir gaišinančios bei neleidžiančios efektyviai panaudoti pinigų? Tuo labiau, kai pinigus duoda ne VU, o kitas fondas, kuriam visiškai nesvarbu iš ko tu pirksi, o svarbu tik tavo rezultatai ir ar pagal paskirtį išleistos lėšos. Įstatymu suteikta teisė dviejų institucijų tandemui - vienai valstybinei, kitai privačiai apriboti ir reketuoti subjektą, vykdantį kitos institucijos užsakymą. 2012.08.20 17:52, ejs rašė: > 2012.08.20 17:47, RaR rašė: >> Tokius marazmus daro vadovaujantis viešųjų pirkimų įstatymu. Tiesiog >> panaikina visą rinką, lyg jos ir nebūtų - tu turi pirkti tik iš tam >> tikro tiekėjo, tam tikrus daiktus ir už tam tikrą kainą. > > Jei tiekėjas pasiūlė tokias kainas ir laimėjo pirkimo konkursą - nieko > nepadarysi. Gali pats tapti tiekėju. > > Berods 10 ar 15% nuo konkurso sumos galima pirkti ir iš kitų šaltinių, > jei tinkamai motyvuosi.