Tai ir sakau, kad visko smulkmeniškai kontroliuoti nereikia. Duodi pinigus, bet reikalauji ir rezultatų bei atsakomybės. Juk taip viskas ir vyksta laimint konkursus ir vykdant projektus - tuomet tie viešieji pirkimai tik trukdančios biurokratinės procedūros. Daugelyje šalių, kur priimti viešųjų pirkimų įstatymai, jie tokiais atvejais netaikomi arba labai supaprastinami. 2012.08.21 12:48, Dainiushas rašė: > na žinai.... leistų taip visiems viską pirkt, užsipistum kontroliuot. > Pigiau turbūt pirkt už truputį didesnę fiksuotą kainą. Čia jei žiūrėt > plačiau, o ne pavienį tavo atvejį. > > On 2012.08.20 18:14, RaR wrote: >> Pagal sutartį 20% gali pirkti iš tos pat firmos, bet ne iš pateikto >> sąrašo arba už kitą kainą. Iš karto po sutarties sudarymo atostogų >> sezono vidury tas limitas, aišku, buvo išnaudotas. Na jo, tapti tiekėju, >> kai sutartį pasirašo su firma, pasiūliusia vos ne didžiausias kainas >> rinkoje... >> >> Bet klausimo esmė čia - iš viso kam reikalingos tokios sutartys, >> smarkiai ribojančios asortimentą ir suteikiančios monopolį vienai >> firmai, didinančios biurokratinį aparatą ir gaišinančios bei >> neleidžiančios efektyviai panaudoti pinigų? Tuo labiau, kai pinigus >> duoda ne VU, o kitas fondas, kuriam visiškai nesvarbu iš ko tu pirksi, o >> svarbu tik tavo rezultatai ir ar pagal paskirtį išleistos lėšos. >> Įstatymu suteikta teisė dviejų institucijų tandemui - vienai >> valstybinei, kitai privačiai apriboti ir reketuoti subjektą, vykdantį >> kitos institucijos užsakymą. >> >> >> >> 2012.08.20 17:52, ejs rašė: >>> 2012.08.20 17:47, RaR rašė: >>>> Tokius marazmus daro vadovaujantis viešųjų pirkimų įstatymu. Tiesiog >>>> panaikina visą rinką, lyg jos ir nebūtų - tu turi pirkti tik iš tam >>>> tikro tiekėjo, tam tikrus daiktus ir už tam tikrą kainą. >>> >>> Jei tiekėjas pasiūlė tokias kainas ir laimėjo pirkimo konkursą - nieko >>> nepadarysi. Gali pats tapti tiekėju. >>> >>> Berods 10 ar 15% nuo konkurso sumos galima pirkti ir iš kitų šaltinių, >>> jei tinkamai motyvuosi. >