na žinai.... leistų taip visiems viską pirkt, užsipistum kontroliuot. Pigiau turbūt pirkt už truputį didesnę fiksuotą kainą. Čia jei žiūrėt plačiau, o ne pavienį tavo atvejį. On 2012.08.20 18:14, RaR wrote: > Pagal sutartį 20% gali pirkti iš tos pat firmos, bet ne iš pateikto > sąrašo arba už kitą kainą. Iš karto po sutarties sudarymo atostogų > sezono vidury tas limitas, aišku, buvo išnaudotas. Na jo, tapti tiekėju, > kai sutartį pasirašo su firma, pasiūliusia vos ne didžiausias kainas > rinkoje... > > Bet klausimo esmė čia - iš viso kam reikalingos tokios sutartys, > smarkiai ribojančios asortimentą ir suteikiančios monopolį vienai > firmai, didinančios biurokratinį aparatą ir gaišinančios bei > neleidžiančios efektyviai panaudoti pinigų? Tuo labiau, kai pinigus > duoda ne VU, o kitas fondas, kuriam visiškai nesvarbu iš ko tu pirksi, o > svarbu tik tavo rezultatai ir ar pagal paskirtį išleistos lėšos. > Įstatymu suteikta teisė dviejų institucijų tandemui - vienai > valstybinei, kitai privačiai apriboti ir reketuoti subjektą, vykdantį > kitos institucijos užsakymą. > > > > 2012.08.20 17:52, ejs rašė: >> 2012.08.20 17:47, RaR rašė: >>> Tokius marazmus daro vadovaujantis viešųjų pirkimų įstatymu. Tiesiog >>> panaikina visą rinką, lyg jos ir nebūtų - tu turi pirkti tik iš tam >>> tikro tiekėjo, tam tikrus daiktus ir už tam tikrą kainą. >> >> Jei tiekėjas pasiūlė tokias kainas ir laimėjo pirkimo konkursą - nieko >> nepadarysi. Gali pats tapti tiekėju. >> >> Berods 10 ar 15% nuo konkurso sumos galima pirkti ir iš kitų šaltinių, >> jei tinkamai motyvuosi.