O su tuo atsargiai - tai kaip ir irodymai,kad stogas jau senai remonto prases. Vel ant to pacio greblio lipi - nesi draudikui popieriukus, kad stogas blogas, tik vat ne tu del to kaltas. Kartoju - draudikui POHUJ, kas kaltas. Jei irasyta - blogas stogas yra nedraudiminis ivykis, tavo turta administruojantis asmuo irgi tai teigia, tu atneshi savo rastus, kad del to jau senai gincyjates - draudikas ploja katutemis - tai yra butent tai, ko jam reikia atmest tavo pretenzija. Ir sitoje vietoje turime atsakyma - nx tada draustis? Draudimo paskirtis - atlyginti zala ivykus netiketam ivykiui. 5 metus šaltai-baltai ant Marytes piziaus plauko besilaikantis ir nugriuves stogas nera netiketas dalykas. Ir nuo to taves niekas nedraudzia. Su tokiais atvejais reikia eiti ne pas draudikus, o į losimo kontoras - daryt stavkes, nugrius ar ne. Draudikai loterijom neuzsiima. "AurimasB" wrote in message news:ikbfjl$6mi$1@trimpas.omnitel.net... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ikbf2k$679 > ar kad turto savininkas nusispjove I ispejimus - jau kitas reikalas. Ir > teisme jau klientas tures paneigineti savo turto administratoriaus > teiginius. o su tuo tai atsrgiai, dėl stogo keitimo, (nes asbetinis, senas ir pan.) gyventojų pareiškimai jau pries 5 metus parašyti., kitame namo gale, leido danga, tai gyventojai 3 a. savo lėšomis tą gabalą pasikeitė. Iš adminitratoriaus 0 reakcijos, net nesiteikia surengt gyventojų susirinkimų (nors pagal sutartį jiem priklauos kasmetinius regt), tenka patiem organizuotis ir daugumą problemų šalinti savo jėgom, nes administratorius bbd , o raštais ar teismai kariaut gyventojai nenusiteikę, bent jau kolkas buvo..