Tu daugiau vairu pasaku paklausyk. Klausimas: ar kaltas vairuotojas pazeides ket ar kazka ten, ar imone, kuri isleido su netvarkinga, neveikiancia masina be stabdziu? Siais laikasi tu tikrintoju eile stovi. Taigi yra darbo/poilsio taisykles, kurias rimciau pazeidus taip nuskalpuoja, kad mazai nepasirodo. Kaip tu priversi vairuotoja dirbti nepailsejus ar be miego? Dabar, kai truksta vairuotoju, mes i burna raktelius ir iseis kitur. "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... > 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali įstumti >> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - vargu >> ar to siekiama. > > > Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. Juo > labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo avariją > sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti ne pagal > darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo metu. > > Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti > tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. > Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi > kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia įžvelgiu > tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų vargu ar > priklauso. > > Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar > emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai organizuoti > darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno neturi teisės > traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas nutinka, tenka > vairuotojams, o ne organizatoriams. > > > -- > Su visa pagarba, > Dunduk@s