ui tik nepradedam. pamosuok vairui baPkėm, net tik su magnetukais burs, bet ir birką pačiulps.... On 2013.09.03 09:29, LabaiNeSpauda wrote: > Tu daugiau vairu pasaku paklausyk. > Klausimas: ar kaltas vairuotojas pazeides ket ar kazka ten, ar imone, > kuri isleido su netvarkinga, > neveikiancia masina be stabdziu? > Siais laikasi tu tikrintoju eile stovi. Taigi yra darbo/poilsio > taisykles, kurias rimciau pazeidus > taip nuskalpuoja, kad mazai nepasirodo. Kaip tu priversi vairuotoja > dirbti nepailsejus ar > be miego? Dabar, kai truksta vairuotoju, mes i burna raktelius ir iseis > kitur. > > > > > "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message > news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >> 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >>> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali įstumti >>> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - vargu >>> ar to siekiama. >> >> >> Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. >> Juo labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo >> avariją sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti >> ne pagal darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo metu. >> >> Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti >> tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. >> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi >> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia >> įžvelgiu tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų >> vargu ar priklauso. >> >> Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar >> emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai >> organizuoti darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno >> neturi teisės traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas >> nutinka, tenka vairuotojams, o ne organizatoriams. >> >> >> -- >> Su visa pagarba, >> Dunduk@s >