Ka cia galvoti, piktibiskai, tai turetu tycia nestabdyt ir dauztis. Kuris cia sveiko proto zmogus piktybiskai taip daro? "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:l044aq$54e$1@trimpas.omnitel.net... > Čia ne apie tai kalba. Reiktų galvoti, ar kaltas piktybiškai, ar ne. > > Užmigo prie vairo - nepiktybiškai (bet žinoma kaltas). > > O jei prisigėrė, ar važiavo beprotišku greičiu, ar lenkė bybis žino kaip > ir užmušė žmones - va tada stengtis, kad bausmė būtų kuo didesnė. Patys > juk matot, kiek debilų keliuose. Jau ne vieną žmogų, žuvusį avarijose, > palaidojau, tame tarpe geriausią draugą. > Suprantu, kad čia mentaliteto problemos, bet nuo to ne geriau. > > > "Baterijas" <tep@lep.lt> wrote in message > news:l04319$3oj$1@trimpas.omnitel.net... >> Vairuotojas pats turėtų suprasti riziką ir pavojų, kurį kelia >> aplinkiniams. Vergovė jau panaikinta, pats žmogus sėdėdamas prie vairo >> priima sprendimus, kurie nuliamia tokias nelaimes. Pasiteisinimo dėl >> blogų darbo sąlygų čia nelabai galėtų būti.. >> >> "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message >> news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >>>> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >>>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali >>>> įstumti >>>> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - >>>> vargu >>>> ar to siekiama. >>> >>> >>> Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. Juo >>> labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo >>> avariją sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti ne >>> pagal darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo metu. >>> >>> Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti >>> tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. >>> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi >>> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia įžvelgiu >>> tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų vargu ar >>> priklauso. >>> >>> Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar >>> emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai organizuoti >>> darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno neturi teisės >>> traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas nutinka, tenka >>> vairuotojams, o ne organizatoriams. >>> >>> >>> -- >>> Su visa pagarba, >>> Dunduk@s >> > >