Aisku, kad ne. "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:l049uo$ak2$1@trimpas.omnitel.net... > Iš praktikos - prisigėrė iki velnių, varė ukmergės plentu kosminiu > greičiu, ir taip kalė i mašinos galą, kad užmušė vieną mano giminių. Nuo > smūgio lūžo kaklas. > > Tai piktybiškai čia ar ne? > > Ir kaip būna beveik kas dieną - lenkia per dvigubą juosta, varo > priešpriešiais taip, kad arba trauktis turi į šalį, arba kaktomuša. Tai > kaip čia tokiu atveju? > > Kartais tikrai norisi įsigyti tanką ir važiuoti griežtai pagal taisykles, > kad į ji ištykštų visi gudriausieji ir skubantieji. Būtų kaip ir paslauga > visuomenei. > > > > "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message > news:l045r4$6lp$1@trimpas.omnitel.net... >> Ka cia galvoti, piktibiskai, tai turetu tycia nestabdyt ir dauztis. >> Kuris cia sveiko proto zmogus piktybiskai taip daro? >> >> >> >> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:l044aq$54e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Čia ne apie tai kalba. Reiktų galvoti, ar kaltas piktybiškai, ar ne. >>> >>> Užmigo prie vairo - nepiktybiškai (bet žinoma kaltas). >>> >>> O jei prisigėrė, ar važiavo beprotišku greičiu, ar lenkė bybis žino kaip >>> ir užmušė žmones - va tada stengtis, kad bausmė būtų kuo didesnė. Patys >>> juk matot, kiek debilų keliuose. Jau ne vieną žmogų, žuvusį avarijose, >>> palaidojau, tame tarpe geriausią draugą. >>> Suprantu, kad čia mentaliteto problemos, bet nuo to ne geriau. >>> >>> >>> "Baterijas" <tep@lep.lt> wrote in message >>> news:l04319$3oj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vairuotojas pats turėtų suprasti riziką ir pavojų, kurį kelia >>>> aplinkiniams. Vergovė jau panaikinta, pats žmogus sėdėdamas prie vairo >>>> priima sprendimus, kurie nuliamia tokias nelaimes. Pasiteisinimo dėl >>>> blogų darbo sąlygų čia nelabai galėtų būti.. >>>> >>>> "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message >>>> news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >>>>>> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >>>>>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali >>>>>> įstumti >>>>>> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - >>>>>> vargu >>>>>> ar to siekiama. >>>>> >>>>> >>>>> Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. >>>>> Juo labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo >>>>> avariją sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti >>>>> ne pagal darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo >>>>> metu. >>>>> >>>>> Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti >>>>> tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. >>>>> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi >>>>> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia >>>>> įžvelgiu tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų >>>>> vargu ar priklauso. >>>>> >>>>> Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar >>>>> emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai >>>>> organizuoti darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno >>>>> neturi teisės traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas >>>>> nutinka, tenka vairuotojams, o ne organizatoriams. >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Su visa pagarba, >>>>> Dunduk@s >>>> >>> >>> >> > >