Iš praktikos - prisigėrė iki velnių, varė ukmergės plentu kosminiu greičiu, ir taip kalė i mašinos galą, kad užmušė vieną mano giminių. Nuo smūgio lūžo kaklas. Tai piktybiškai čia ar ne? Ir kaip būna beveik kas dieną - lenkia per dvigubą juosta, varo priešpriešiais taip, kad arba trauktis turi į šalį, arba kaktomuša. Tai kaip čia tokiu atveju? Kartais tikrai norisi įsigyti tanką ir važiuoti griežtai pagal taisykles, kad į ji ištykštų visi gudriausieji ir skubantieji. Būtų kaip ir paslauga visuomenei. "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:l045r4$6lp$1@trimpas.omnitel.net... > Ka cia galvoti, piktibiskai, tai turetu tycia nestabdyt ir dauztis. > Kuris cia sveiko proto zmogus piktybiskai taip daro? > > > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:l044aq$54e$1@trimpas.omnitel.net... >> Čia ne apie tai kalba. Reiktų galvoti, ar kaltas piktybiškai, ar ne. >> >> Užmigo prie vairo - nepiktybiškai (bet žinoma kaltas). >> >> O jei prisigėrė, ar važiavo beprotišku greičiu, ar lenkė bybis žino kaip >> ir užmušė žmones - va tada stengtis, kad bausmė būtų kuo didesnė. Patys >> juk matot, kiek debilų keliuose. Jau ne vieną žmogų, žuvusį avarijose, >> palaidojau, tame tarpe geriausią draugą. >> Suprantu, kad čia mentaliteto problemos, bet nuo to ne geriau. >> >> >> "Baterijas" <tep@lep.lt> wrote in message >> news:l04319$3oj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vairuotojas pats turėtų suprasti riziką ir pavojų, kurį kelia >>> aplinkiniams. Vergovė jau panaikinta, pats žmogus sėdėdamas prie vairo >>> priima sprendimus, kurie nuliamia tokias nelaimes. Pasiteisinimo dėl >>> blogų darbo sąlygų čia nelabai galėtų būti.. >>> >>> "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message >>> news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >>>>> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >>>>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali >>>>> įstumti >>>>> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - >>>>> vargu >>>>> ar to siekiama. >>>> >>>> >>>> Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. Juo >>>> labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo >>>> avariją sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti ne >>>> pagal darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo metu. >>>> >>>> Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti >>>> tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. >>>> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi >>>> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia >>>> įžvelgiu tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų >>>> vargu ar priklauso. >>>> >>>> Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar >>>> emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai >>>> organizuoti darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno neturi >>>> teisės traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas >>>> nutinka, tenka vairuotojams, o ne organizatoriams. >>>> >>>> >>>> -- >>>> Su visa pagarba, >>>> Dunduk@s >>> >> >> >