Mano nuomne ar girtas, ar 3 paras nemiegojas - tai vienas ir tas pats. _________ sdf "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:l044aq$54e$1@trimpas.omnitel.net... > ia ne apie tai kalba. Reikt galvoti, ar kaltas piktybikai, ar ne. > > Umigo prie vairo - nepiktybikai (bet inoma kaltas). > > O jei prisigr, ar vaiavo beprotiku greiiu, ar lenk bybis ino kaip ir umu > mones - va tada stengtis, kad bausm bt kuo didesn. Patys juk matot, kiek > debil keliuose. Jau ne vien mog, uvus avarijose, palaidojau, tame tarpe > geriausi draug. > Suprantu, kad ia mentaliteto problemos, bet nuo to ne geriau. > > > "Baterijas" <tep@lep.lt> wrote in message > news:l04319$3oj$1@trimpas.omnitel.net... >> Vairuotojas pats turt suprasti rizik ir pavoj, kur kelia aplinkiniams. >> Vergov jau panaikinta, pats mogus sddamas prie vairo priima sprendimus, >> kurie nuliamia tokias nelaimes. Pasiteisinimo dl blog darbo slyg ia >> nelabai galt bti.. >> >> "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message >> news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2013.09.02 20:44, tOMZY ra: >>>> Pritariu, reikia gerai visk pasverti kai aistros aprims. Jei >>>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis alos atlyginimas gali stumti >>>> neveikiam skol lin ir visai niekuo dtus jo eimos narius - vargu >>>> ar to siekiama. >>> >>> >>> Btent, ito (nuskriausti dar vien eim) labiausia ir nesinort. Juo labiau, >>> kad prieastys gali bti netinkamoje mons, kurioje dirbo avarij sukls >>> vairuotojas, vadyboje. Gal bt buvo veriamas dirbti ne pagal darbo >>> grafik, nepailsjs. itai turt paaikti tyrimo metu. >>> >>> Laidotuvse dalyvavo ne vienas furistas. Susidar spdis, kad dirbti >>> tinkamai nepailsjus yra normalu. Tiksliau, neivengiama btinyb. >>> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip vaiuojant nakt neumigti. Visi >>> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau met. A ia velgiu tik >>> viena. Netinkam darbo organizavim, kuri nuo vairuotoj vargu ar >>> priklauso. >>> >>> iandien ryte buvo sukils toks didiulis noras nuskalpuoti (vis dar >>> emocijos) toki mon iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai organizuoti >>> darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dl didesnio pelno neturi teiss >>> traikyti mones keliuose, ypa, kai atsakomyb, jei kas nutinka, tenka >>> vairuotojams, o ne organizatoriams. >>> >>> >>> -- >>> Su visa pagarba, >>> Dunduk@s >> > >