Čia ne apie tai kalba. Reiktų galvoti, ar kaltas piktybiškai, ar ne. Užmigo prie vairo - nepiktybiškai (bet žinoma kaltas). O jei prisigėrė, ar važiavo beprotišku greičiu, ar lenkė bybis žino kaip ir užmušė žmones - va tada stengtis, kad bausmė būtų kuo didesnė. Patys juk matot, kiek debilų keliuose. Jau ne vieną žmogų, žuvusį avarijose, palaidojau, tame tarpe geriausią draugą. Suprantu, kad čia mentaliteto problemos, bet nuo to ne geriau. "Baterijas" <tep@lep.lt> wrote in message news:l04319$3oj$1@trimpas.omnitel.net... > Vairuotojas pats turėtų suprasti riziką ir pavojų, kurį kelia > aplinkiniams. Vergovė jau panaikinta, pats žmogus sėdėdamas prie vairo > priima sprendimus, kurie nuliamia tokias nelaimes. Pasiteisinimo dėl blogų > darbo sąlygų čia nelabai galėtų būti.. > > "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message > news:l03uml$vak$1@trimpas.omnitel.net... >> 2013.09.02 20:44, tOMZY rašė: >>> Pritariu, reikia gerai viską pasverti kai aistros aprims. Jei >>> kaltininkas ne mafiozas, tas materialinis žalos atlyginimas gali įstumti >>> į neįveikiamą skolų liūną ir visai niekuo dėtus jo šeimos narius - vargu >>> ar to siekiama. >> >> >> Būtent, šito (nuskriausti dar vieną šeimą) labiausia ir nesinorėtų. Juo >> labiau, kad priežastys gali būti netinkamoje įmonės, kurioje dirbo >> avariją sukėlęs vairuotojas, vadyboje. Gal būt buvo verčiamas dirbti ne >> pagal darbo grafiką, nepailsėjęs. Šitai turėtų paaiškėti tyrimo metu. >> >> Laidotuvėse dalyvavo ne vienas furistas. Susidarė įspūdis, kad dirbti >> tinkamai nepailsėjus yra normalu. Tiksliau, neišvengiama būtinybė. >> Tarpusavyje dalinosi patirtimi kaip važiuojant naktį neužmigti. Visi >> kalbintieji vairuoja vilkikus jau po 30 ir daugiau metų. Aš čia įžvelgiu >> tik viena. Netinkamą darbo organizavimą, kuri nuo vairuotojų vargu ar >> priklauso. >> >> Šiandien ryte buvo sukilęs toks didžiulis noras nuskalpuoti (vis dar >> emocijos) tokią įmonę iki bankroto. Motyvas: nemoka tinkamai organizuoti >> darbo, tai tegul bankrutuoja, nes dėl didesnio pelno neturi teisės >> traiškyti žmones keliuose, ypač, kai atsakomybė, jei kas nutinka, tenka >> vairuotojams, o ne organizatoriams. >> >> >> -- >> Su visa pagarba, >> Dunduk@s >